Liidien hankintaa myynnin tukena

Mikä firma Proha on?

Proha on alun perin perustettu vuonna 1984. Yhtiön kansainvälistyessä nimeksi muutettiin Dovre Group. Keväällä 2019 Dovre Group sitten yhtiöitti projektihallinnan konsultointi- ja ohjelmistoliiketoiminnat itsenäiseksi, 100% omistamakseen Proha Oy:ksi.

Missiomme on varmistaa asiakkaidemme onnistuminen projekteissaan. Kehitämme projektijohtamisen käytäntöjä ja toimintatapoja, valmennamme ja koulutamme projektijohtamisen parhaita menetelmiä sekä tarjoamme projektijohtamisen tueksi tietojärjestelmiä.

Kuinka tienne yhtyi MicroMedian kanssa ja missä MicroMedia on auttanut teitä?

Yhteistyömme lähti käyntiin reilu seitsemän vuotta sitten. Myyjillämme oli aikapulaa, joten tapaamisten saaminen ja sen myötä muut myyntiaktiviteetit etenivät liian hitaasti tavoitteisiin nähden. Päätimme silloin etsiä ammattimaisesti toimivan liidihankintakumppanin myyntimme tueksi, ja MicroMedia vastasi parhaiten huutoon. Päivitimme MicroMedian päättäjätiedoista yhteystiedot, käynnistimme presales-telemarkkinointi aktiviteetit ja samaa teemme edelleen vuosia myöhemmin.

Yhtiöittämisen alla kirkastimme kevät-kesällä 2019 markkinointiviestimme MicroMedian kanssa. Sieltä syntyi perusajatuksemme: autamme asiakkaitamme pysymään väylällä tarjoamalla  projektijohtamiseen siitä puuttuvan palasen. Lisäksi MicroMedia on ollut apunamme mm. digitaalisessa markkinoinnissa, verkkosivuston suunnittelussa ja toteutuksessa sekä some-markkinoinnin koulutuksessa.

Missä MicroMedia on erityisen hyvä?

Myyntimahdollisuuksien kartoittaminen eli Presales on kyllä loistava tekemisessään, en voi muuta sanoa. Meillä ei myöskään ole omaa  markkinointiorganisaatiota, joten MicroMedian kaltaiseen kumppaniin voidaan tukeutua monessakin eri tarpeessa. Ja pitkä yhteistyö on tietysti johtanut siihen, että MicroMediasta löytyy meidän suuntaamme nykyään useampiakin yhteyshenkilöitä aiheesta riippuen, mitä pidämme sujuvana toimintamallina.

Suosittelisitko?

Me olemme ehdottomasti olleet tyytyväisiä MicroMediaan: emme varmastikaan olisi enää heidän asiakkaanaan, jos olisimme olleet jossain vaiheessa tyytymättömiä. Kilpailijat kyllä tarjoavat meillekin palveluitaan, mutta emme ole niihin halunneet tarttua, vaan jatkamme samalla hyväksi havaitulla kuviolla.

Niklas Ahrnberg, MicroMedia:

Yhteistyömme Prohan kanssa on ollut erittäin antoisaa ja jatkuvasti kehittyvää. Suurimpana syynä menestyksekkääseen suhteeseen on ollut molemman puolinen luottamus ja avoimuus. Luottamuksen ansiosta päästään paljon pintaa syvämmellä kehittämään toimenpiteitä ja tuottamaan tuloksia.

Haluatko kuulla lisää?
Ota yhteyttä

Lisätiedot

Proha Oy

Vesa Olsson
Vice President, Sales
vesa.olsson@proha.com
+358 40 767 5101

MicroMedia Oy

Niklas Ahrnberg
Account Director
niklas.ahrnberg@micromedia.fi
+358 40 518 5379