Henkilökohtainen kontakti
laadun takeena
Asiakashankinnan tehostaja ja asiakasymmärryksen kasvattaja – MicroMedia PreSales
MicroMedia PreSales tarjoaa vastaanottajalleen arvoa tuottavaa dialogia puhelimitse. PreSalesin kanssa voit kehittää asiakashankintaasi tai kerätä tietoa nykyisistä asiakkaistasi. MicroMedia PreSalesin avulla viestit lupauksesi tehokkaasti, selvität asiakkaan kiinnostuksen ja sovit jatkosta, kuten vuoropuhelun syventämisestä asiakkaan kanssa sovitussa tapaamisessa.
Kasvata asiakasymmärrystä – insightia
MicroMedian läpiviedyistä puheluista 18,7% päättyi asiakkaan toivomaan lopputulokseen vuonna 2018. Ne yritykset, jotka osaavat hyödyntää myös ne puhelut, jotka eivät johtaneet tapaamiseen menestyvät. He ymmärtävät asiakkaitaan paremmin soittodatan avulla ja osaavat kohdentaa seuraavat myynti- ja markkinointiaktiviteetit oikein ja usein myös kilpailijoitaan paremmin. Soittaminen on edelleen paras tapa kerätä tietoa ja tunnistaa asiakkaan ostopolun vaihe.
- Ostoprosessin roolien tunnistaminen ja henkilöiden identifiointi
- Oikean ostoikkunan ja maturiteetin selvittäminen: sopimuskaudet, hanketiedot, tarpeet, jne.
- Tapaamisen sopiminen kvalifiointikriteerien täyttyessä
- Kerätyn kartoitustiedon hyödyntäminen jatkosegmentoinnissa ja -soitoissa
- Seurantasoitot päättäjän ilmoittaman ostoikkunan auetessa
Lue lisää blogistamme: soittodatasta markkinoinnin viisastenkivi.
Uusasiakashankinnan tehostaminen – oikeanlaisten tapaamisten buukkaaminen
- Oikean päättäjän identifiointi ja haastattelu
- Ostopotentiaalin selvittäminen
- Tapaamisen buukkaaminen yhdessä sovittujen kvalifiointikriteerien täyttyessä
- Tapaamisen kalenterointi myynnin kalentereihin
- Kerätyn kartoitustiedon analysointi ja hyödyntäminen esim. liidien jalostamisessa
Kasvoimme 28% vuonna 2018, tästä kasvusta puolet on tullut MicroMedian avulla. Lue koko kasvutarina.
Tutkimukset ja kutsusoitot
B2B-markkinoinnissa toteutetaan yhä enemmän erilaisia ”mikrotilaisuuksia”, joihin kutsutaan noin 20-50 tarkoin valittua päättäjää paikalle. Olemme mukana järjestemässä erilaisia aamiaistilaisuuksia, webinaareja, seminaareja ja MicroMedian PreSalesin avulla pystymme viemään kutsuprosessin soittoihin asti ja varmistamaan tapahtuman jälkimarkkinoinnin.
- Asiakastyytyväisyystutkimus
- Jälkimarkkinointi
- Tapahtumakutsut
- Oikeiden yritys ja päättäjätietojen selvittäminen