MicroMedia

Kiva tutustua!

Jätä yhteystietosi, niin olemme Sinuun pikaisesti yhteydessä.

Voit valita yhteydenottotavaksi puhelimen tai sähköpostin. Olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Voit myös soittaa meille maksutta myyntimme numeroon:
+358 800-0-5055


X

Telemarkkinointi

Asiakashankinnan ja asiakasymmärryksen kasvattaja – MicroMedia Dialogi

MicroMedia Dialogi tarjoaa vastaanottajalleen arvoa tuottavaa dialogia puhelimitse. Dialogin kanssa voit kehittää asiakashankintaasi tai kerätä tietoa nykyisistä asiakkaistasi. MicroMedia Dialogin avulla viestit lupauksesi tehokkaasti, selvität asiakkaan kiinnostuksen ja sovit jatkosta, kuten vuoropuhelun syventämisestä asiakkaan kanssa sovitussa tapaamisessa.

MicroMedia Dialogi – Paras media on toinen ihminen

  • Kerää tietoa, jota parhainkaan analytiikka ei tarjoa
  • Luo kysyntää tilanteessa, jossa asiakas ei tiedä tarvitsevansa
  • Toteuttaa uusasiakashankintaa
  • Kvalifioi liidit myynnin ajankäytön optimoimiseksi
  • Toimittaa sovittuja tuloksia sovitussa ajassa

Myyjiesi arvo syntyy asiakaskohtaamisissa, ei niiden hankinnassa. MicroMedia Dialogia voit käyttää joko yksittäisiin kampanjoihin tai koko liidiprosessin ulkoistukseen. Tyypillinen toimeksianto on asiakastiedon kasvattaminen tai asiakaskohtaamisten määrän lisääminen esim. riittävän tarjouskannan varmistamiseksi.

Dialogistit – Asiakkaan oikeat kädet

MicroMedian asiakasneuvottelijat, dialogistit, ovat erikostuneita B2B-kohderyhmiin ja –keskusteluihin.

Asiakastiimi

Dialogipäällikkö

  • Dialogipäällikkö keskittyy dialogityön jatkuvaan kehittämiseen siten, että keskustelut ovat mahdollisimman tuloksekkaita ja tehokkaita. Dialogipäällikkö miehittää parhaat asiakasneuvottelijat kuhunkin hankkeeseen.

Lead Generation Manager

  • Lead Generation Manager varmistaa, että kohderyhmä on kunnossa ja projekti etenee sovitusti. Lead Generation Manager valvoo ja raportoi yksittäisen projektin tulokset asiakkaalle.

Asiakasneuvottelijat

  • Asiakasneuvottelijat käyvät dialogia asiakkaiden kanssa. Asiakasneuvottelijoiksi valitaan aina asiakkaan toimialan parhaiten tuntevat henkilöt.

Täsmäliidit™ – eli oikeanlaisten tapaamisten buukkaaminen

  • Oikean päättäjän identifiointi ja haastattelu
  • Ostopotentiaalin selvittäminen
  • Tapaamisen buukkaaminen yhdessä sovittujen kvalifiointikriteerien täyttyessä
  • Tapaamisen kalenterointi myynnin kalentereihin
  • Kerätyn kartoitustiedon analysointi ja hyödyntäminen esim. liidien jalostamisessa

OIKEA PÄÄTTÄJÄ – OIKEA AIKAIKKUNA – OIKEA TARVE

Lämpökartta™

  • Ostoprosessin roolien tunnistaminen ja henkilöiden identifiointi
  • Oikean ostoikkunan ja maturiteetin selvittäminen: sopimuskaudet, hanketiedot, tarpeet, jne.
  • Tapaamisen sopiminen kvalifiointikriteerien täyttyessä
  • Kerätyn kartoitustiedon hyödyntäminen jatkosegmentoinnissa ja -soitoissa
  • Seurantasoitot päättäjän ilmoittaman ostoikkunan auetessa

Kymmenet yritykset luottavat meihin asiakasdialogissaan. Soitamme vuodessa 375.000 puhelua ja haastattelemme 46.000 päättäjää.

Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Sisältömarkkinointi

Kimmo Luoma
johtaja, asiakkuudet
+358 50 372 5693
kimmo.luoma@micromedia.fi

Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone
Takaisin palveluihin

MicroMedia Telemarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Kimmo Luoma
johtaja, asiakkuudet
+358 50 372 5693
kimmo.luoma@micromedia.fi