Haasteet
Täältä löydät muutaman vastauksen yleisimpiin haasteisiin.
Oletko tunnistanut markkinoinnissasi tai myynnissäsi haasteita tai pullonkauloja? Tilanteita tai toimintoja, joiden kehittäminen tai parantaminen tehostaisi asiakashankintaasi?
Täältä löydät muutaman vastauksen yleisimpiin haasteisiin. Tutustu ja laita viestiä, niin ratkaistaan sinun haasteesi.
Miten rakentaa laadukkaat kohderyhmät?
Me autamme kohderyhmämäärittelyssä, ideaaliasiakkaiden tunnistamisessa, tuotamme kattavat yritys- ja päättäjätietolistat ja hoidamme listavertailut puolestasi. Oman kattavan B2B-osoiterekisterin lisäksi käytössämme on Asiakastiedon rekisteri ja profilointityökalut.
Kohderyhmäsuunnittelijamme tuntevat hyvin suomalaiset yritykset.
Kohdeyrityksemme tiedot ovat puutteellisia tai eivät ole ajan tasalla.
Me autamme rikastamaan ja tuoreuttamaan tiedot, jotta kohderyhmäkantasi ja asiakastietokantasi ovat ajantasaiset.
Voimme hoitaa koko markkinointirekisterisi tai CRM-kantasi tuoreuttamisen turvallisesti.
Kuinka tunnistaa asiakkaan ostopotentiaali ajoissa?
Seuraamme jatkuvasti eri toimialojen yrityksissä tapahtuvia muutoksia, jotka avaavat myyntimahdollisuuksia – nämä triggerit varmistavat, että potentiaali tunnistetaan nopeasti.
PreSales telemarkkinointipalvelumme kartoittaa tehokkaasti myyntimahdollisuuksia. Se on tehokkain tapa löytää ostava asiakas tai saada suoraan tietoa tarpeista ja oston aikajänteestä.
Kuinka parantaa liidien laatua?
PreSales telemarkkinointipalvelumme vastaa myös liidien kvalifioinnista. Me kontaktoimme liidin, varmistamme aidon kiinnostuksen, sovimme tapaamisen tai jatkotoimenpiteet potentiaalisen asiakkaasi kanssa. Näin hoidat liidien kvalifioinnin tehokkaasti ja varmasti.
Riittävätkö markkinoinnin resurssit?
Meiltä saat osaajat, kokemuksen ja resurssi juuri siihen osa-alueeseen, joka kulloinkin on tarpeen. Valitset strategisesta osaamisesta, sisällöntuottamiseen, käytännön trafikointiin ja kaikkea niiden väliltä. Ulkoistuspalveluna kiinteään kuukausihintaan. Kustannukset joustavat ja aina oikea osaaminen on käytössäsi.
Sisällön tuottaminen koetaan työlääksi.
Sisältösuunnittelijamme ja kirjoittajamme auttavat laatimaan suunnitelmat ja tuottamaan sisällön avaimet käteen periaatteella. Blogit, uutiskirjeet, verkkosivusisällöt, asiakastarinat. Hoidamme kaiken puolestasi; aineiston kokoamisen, haastattelut, kuvaukset, videoinnit, kirjoittamisen ja taittotyöt.
Miten saada markkinointi ja myynti toimimaan yhteen?
Autamme määrittelemään toimintamallin, roolitukset ja kuvaamaan prosessin. Olemme toteuttaneet projekteja PK-yrityksistä suuriin pörssiyrityksiin. Kerromme mielellämme näiden esimerkkien kautta miten se tapahtuu ja minkälaisia tuloksia on saatu.
Ohi menneet tarjouksemme tai hävittyjen kauppojen jälkihoito jää hoitamatta.
Suuri potentiaali piilee täällä. Jos tämä on haasteesi, niin tämä voidaan laittaa yhdessä kuntoon. Me voimme esimerkiksi selvittää syyt tarjouksen hylkäämiseen (win/loss). Me voimme hoitaa asiakaskohtaisesti markkinoinnin (ABM), jotta seuraavalla hankintakierroksella sinut muistetaan ja palvelusi hyödyt huomioidaan. Voimme myös selvittää PreSales telemarkkinointipalvelumme avulla, koska asiakas on seuraavan kerran ostolaidalla.