Blogi | MicroMedia

Blogi

  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Antti Thilman
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentamispalvelut
  • Liidimarkkinointi
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
Kaikki
  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Antti Thilman
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentamispalvelut
  • Liidimarkkinointi
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit

B2B-koneet käyntiin – tarkistuslista syksylle

Miten kaupallinen prosessi käyttäytyi keväällä (H1) numeroiden ja konversion näkökulmasta katsottuna. Miten myyntiprojektien vaiheet ja aikataulut? Liidistä diiliin? Mitkä viestit purivat parhaiten, ja kenelle?

Lue lisää

Takaisinkytkentä ja B2B-ostosyklit

t toistuvasti erääseen fundamenttiin ongelmaan. Asiakkaiden pitkiä ostosyklejä ei kyetä hallitsemaan, tai edes tunnistamaan, koska mittarit kannustavat tekemään näkyväksi vain tunnistettuja myyntimahdollisuuksia.  

Lue lisää

Konditionaali­markkinointia

Konditionaalimarkkinointia. Pitäisi ja voisi. Olisi pitänyt ja olisi voinut. Markkinoinnin ja myynnin kick-off puheita, jotka ovat muuttuneet toimintasuunnitelmista väsyneiksi toivomuksiksi. Konditionaalimarkkinoinnin ja todellisuuden välinen ero kasvaa kokous kokoukselta. Konditionaalimarkkinoijille kauniit presentaatiot ja upeat demot ovat riittävästi hyvänolon tunteen tuottamiseen – ei tylsä käytäntö mahdollisine tehtävine ja investointeineen.

Lue lisää

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.