Blogi

  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • Ostoaietieto
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä
Kaikki
  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • Ostoaietieto
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä
Ostoaietietoheader blogi

Ostoaietieto auttaa löytämään oikeat asiakkaat oikeaan aikaan

Kerätyn ostoaietiedon avulla lämpimät liidit voi erottaa kylmistä ja kohdentaa resursseja niin, että myyntitiimit voivat keskittyä potentiaalisimpiin asiakkaisiin.
Lue lisää >>
b2b myyjan hyve

B2B-myyjän hyve 2024

Karu fakta kaikille B2B-myynnin toiveajattelijoille ja toisaalta ns. klousaajille: Vain muutama prosentti B2B-yrityksen kohderyhmästä on juuri nyt aktiivisesti ostamassa. Ostoaietiedon kerääminen kuuluu B2B-myynnin hyveisiin.
Lue lisää >>
ostoaietiedon anatomia

Ostoaietiedon anatomia 3+3

Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Dataa voi hyödyntää yrityskohtaisia (account) toimenpiteitä laajemminkin sekä myynnissä ...
Lue lisää >>
Koskenranta

MicroMedia vahvistaa läsnäoloaan Pirkanmaalla

Tiedote 14.11.2023 Asiakkaamme saavat nyt kattavat B2B-myynnin ja markkinoinnin palvelut Pirkanmaalla paikallisella ja vankalla ammattitaidolla, kun A-J Tähtinen liittyy MicroMedian tiimiin Senior Advisorin roolissa. Hän ...
Lue lisää >>
planning chart for business project 2022 12 15 22 03 31 utc scaled

Ostoaietieto & B2B-myynti: mitä, miksi, miten?

Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteistä kerättyä tietoa, joka kertoo B2B-yrityksen nykyisistä ja tulevista tarpeista. Tämän tiedon avulla voidaan toteuttaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä reaaliaikaisesti (Real-time marketing) ja asiakaskohtaisesti (Account-based ...
Lue lisää >>
atea front 2 2020

Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea

Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa ...
Lue lisää >>
Sisaltomarkkinointi

Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka ...
Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?

Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>
20220629 093437

Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä

Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin ...
Lue lisää >>
Tulospalvelu Header

Tulospalvelu: Helmikuu 2022

Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan ...
Lue lisää >>