Blogi
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea
Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa työtä.
Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?
B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka …
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä …
Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä
Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin …
Tulospalvelu: Helmikuu 2022
Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan …
Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi
Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …
Tulospalvelu: Tammikuu 2022
Markkinoinnin ja myynnin liitto – kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan? Vuoden toinen Tulospalvelu-uutiskirjeemme on taas melkoisen tuhti paketti, josta toivomme sinun löytävän …
B2B-markkinoinnin pimeä data
B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri …
Tulospalvelu: Joulukuu 2021
Myynti tarvitsee markkinointia nyt enemmän kuin koskaan Nopeasti tapahtunut yritysten digiloikka on nostanut odotuksia jokaiselle kohtaamiselle. Asiakkaat asioivat verkossa itsenäisesti ja odottavat erinomaista asiakaskokemusta. He …
Miksi ihanneasiakkaiden määrittely on tärkeää?
Mitä kannattaa ottaa huomioon B2B-ostajapersoonien rakentamisessa? Ostajapersoonien tunnistaminen on sisältömarkkinoinnissa tärkeää tietääksemme, keitä tuotetuilla sisällöillä – ja markkinoinnissa ylipäätään – halutaan puhutella. Demografisiin tekijöihin pohjautuvat …