Blogi
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Ostoaietieto
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
Kaikki
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Ostoaietieto
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
MicroMedia vahvistaa läsnäoloaan Pirkanmaalla
14.11.2023
Tiedote 14.11.2023 Asiakkaamme saavat nyt kattavat B2B-myynnin ja markkinoinnin palvelut Pirkanmaalla paikallisella ja vankalla ammattitaidolla, kun A-J Tähtinen liittyy MicroMedian tiimiin Senior Advisorin roolissa. Hän ...
Lue lisää >>
Ostoaietieto & B2B-myynti: mitä, miksi, miten?
6.9.2023
B2B Myynti
Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteistä kerättyä tietoa, joka kertoo B2B-yrityksen nykyisistä ja tulevista tarpeista. Tämän tiedon avulla voidaan toteuttaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä reaaliaikaisesti (Real-time marketing) ja asiakaskohtaisesti (Account-based ...
Lue lisää >>
Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea
31.10.2022
Asiakastarina
Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa ...
Lue lisää >>
Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?
16.9.2022
Antti Thilman
B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka ...
Lue lisää >>
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
15.9.2022
Antti Thilman
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>
Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä
29.6.2022
Henri Eerola
Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin ...
Lue lisää >>
Tulospalvelu: Helmikuu 2022
21.4.2022
Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan ...
Lue lisää >>
Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi
20.4.2022
B2B Markkinointi
Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös ...
Lue lisää >>
Tulospalvelu: Tammikuu 2022
9.3.2022
Tulospalvelu
Markkinoinnin ja myynnin liitto – kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan? Vuoden toinen Tulospalvelu-uutiskirjeemme on taas melkoisen tuhti paketti, josta toivomme sinun löytävän ...
Lue lisää >>
B2B-markkinoinnin pimeä data
4.3.2022
B2B Markkinointi
B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri ...
Lue lisää >>