Blogi

  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä
Kaikki
  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä
atea front 2 2020

Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea

Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa työtä.

Lue lisää >>
Sisaltomarkkinointi

Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka …

Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?

Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä …

Lue lisää >>
20220629 093437

Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä

Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin …

Lue lisää >>
Tulospalvelu Header

Tulospalvelu: Helmikuu 2022

Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan …

Lue lisää >>
bussiness growth success process 2021 08 28 23 14 33 utc

Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi

Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …

Lue lisää >>
Tulospalvelu Header

Tulospalvelu: Tammikuu 2022

Markkinoinnin ja myynnin liitto – kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan? Vuoden toinen Tulospalvelu-uutiskirjeemme on taas melkoisen tuhti paketti, josta toivomme sinun löytävän …

Lue lisää >>
3d illustration dark geometric hexagonal abstract 2022 02 05 07 40 48 utc

B2B-markkinoinnin pimeä data

B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri …

Lue lisää >>
Tulospalvelu Header

Tulospalvelu: Joulukuu 2021

Myynti tarvitsee markkinointia nyt enemmän kuin koskaan Nopeasti tapahtunut yritysten digiloikka on nostanut odotuksia jokaiselle kohtaamiselle. Asiakkaat asioivat verkossa itsenäisesti ja odottavat erinomaista asiakaskokemusta. He …

Lue lisää >>