Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään

Webinaari 27.9.2023 klo 09.00-09.30

Ostoaietiedon avulla tiedät aina, kenelle myydä ja milloin. Mutta miten ostoaietietoa kerätään ja hyödynnetään?

Näitä asioita puitiin webinaarissamme 27.9.2023.

Joskus palaset loksahtavat paikoilleen B2B-myyjän elämässä. Olet yhteydessä oikeaan henkilöön prospektiyrityksessä juuri, kun heidän sopimuksensa kilpailijanne kanssa on päättymässä. Sovitte tapaamisen, ja kuukauden päästä juhlit kauppoja. 

Ostoaietietoa hyödyntävälle myyntiorganisaatiolle tämä on arkea – luonnollinen lopputulos johdonmukaisesta prosessista. 

Webinaarissamme kerroimme kaiken, mitä olet halunnut tietää B2B-ostoaietiedosta. 

Aiheesta olivat puhumassa MicroMedian kaupallinen johtaja ja Liidijalostamo-blogin kirjoittaja Kimmo Luoma sekä MicroMedian toimitusjohtaja Timo Häkkinen. Webinaarin juonsi Tytti Laaksonen.  

Opit seuraavat asiat: 

Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!

Puhujat

Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620-1.jpg

Kimmo Luoma

Director, Sales & Business Development

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Kimmo Luoma on omistautunut auttamaan yrityksiä menestymään liidigeneroinnin, ABM:n (Account-Based Marketing) ja digitaalisen markkinoinnin saralla, joka on tehnyt hänestä ansaitusti tunnetun asiantuntijan alalla.
 
Kimmo on useiden vuosien ajan tuottanut liidigeneroinnin asiantuntijasisältöä Liidijalostamo-blogiin, jonka tavoitteena on auttaa organisaatioita menestymään markkinoinnin saralla. Kimmo on tunnettu myös kyvystään ymmärtää asiakkaidensa tarpeita ja luoda räätälöityjä ratkaisuja.
TimoH_kansikuva-kuva-e1662022516182.jpg

Timo Häkkinen

Managing Director

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Timo on markkinoinnin ja sisältöstrategian asiantuntija, joka yhdistää luovuuden ja analyyttisen ajattelun markkinointistrategioiksi.
 
Timolla on kyky tulkita muuttuvia markkinatrendejä ja sovittaa ne yrityksen tavoitteisiin. Hänen ammattitaitonsa ja intohimonsa markkinointiin näkyy myös asiakkaiden saavuttamisissa tuloksissa.
tytti_kansikuva_kuva

Tytti Laaksonen

CLIENT MANAGER

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Tytillä on pitkäaikainen projektipäällikön tausta liittyen presales-tehtäviin. Nykyisin hän työskentelee digitaaliseen markkinointiin liittyvien työkalujen parissa.
 
Tytin monipuolinen kokemus tukee yrityksiä uusien asiakassegmenttien tavoittamisessa hyödyntämällä markkinointiautomaation työkaluja sekä luomalla aitoja vuoropuheluja asiakkaiden kanssa.
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 

Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi ostoaietiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen. 

Ota yhteyttä!

Jori Juuti
Jori Juuti
Director, Sales & Growth
+358 50 546 8795
jori.juuti@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus