TULEVAISUUDEN KIINTEISTÖMARKKINOINTI
-webinaari torstaina
28.11.2024 klo 9.00 - 9.30
Miten hyödynnät teknologiaa ja dataa kiinteistömarkkinoinnissa?
Miten teknologia ja data muokkaavat kiinteistömarkkinoinnin tulevaisuutta? Petteri Kakkola ja Calle Gråsten keskustelivat alan uusimmista trendeistä, datan käytöstä markkinoinnissa ja teknologioiden roolista tulevaisuuden kiinteistömarkkinoinnin menestyksessä.
Puhujat: Petteri Kakkola ja Calle Gråsten
Webinaaritallenteesta saat konkreettisia esimerkkejä, miten teknologia ja data voidaan valjastaa kiinteistömarkkinoinnin hyödyksi.
Katso webinaaritallenne!
Puhujat
Petteri Kakkola
Planning Director
Calle Gråsten
Head of Digital Marketing and Analytics | Partner
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen
- Autamme löytämään kohderyhmäyritykset ja -päättäjät juuri teidän tarpeeseenne
- Autamme määrittämään, mitä tietoa juuri teidän yrityksenne tarvitsee
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn tiedon helposti hyödynnettävään muotoon
- Kampanjan laajuuden ollessa riittävä, voimme laatia datan perusteella myös markkina-analyysin sekä mahdollisia tunnistettavia trendejä
- Autamme suunnittelemaan myös kohdistettuja toimenpiteitä, joilla valittuja kohderyhmiä voidaan auttaa hankintaprosessissa eteenpäin
- Voimme hyödyntää haastatteluista kerättyä tietoa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, videoiden tai erilaisten oppaiden tuottamiseen
- Hyödynnämme toimenpiteissämme sinulle parhaiten sopivia teknologioita
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.
Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus