Tietopankki

Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.

Webinaarit

Webinaari Micromedia X Vainu 13.6.25

Valloitus alkaa datasta – näin rakennat B2B-myynnin kasvukoneen tekoälyllä ja datalla

Webinaari 13.2.25

ICT-webinaari 2025 - 10 kohdan tiekartta ICT-markkinoinnille

Webinaari 28.11.24

Tulevaisuuden kiinteistömarkkinointi

Webinaari 31.10.24

Ostoaietieto
tunnistaa tarpeet ja toiveet

Webinaari 04.04.24

ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investoint­ipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?

Webinaari 29.11.23

TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille

Webinaari 25.10.23

Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin

Webinaari 27.09.23

Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään

Webinaarisarja | Tallenne

Markkinoinnin ja myynnin
yhteispeli 2022

Blogit

ohjelmallinen ostaminen

Kun häly kasvaa, tarkkuus voittaa: miksi kohdentaminen ratkaisee B2B-markkinoinnin tulevaisuuden?

Miksi ohjelmallinen ostaminen ratkaisee B2B-markkinoinnin tulevaisuuden? B2B-markkinoinnin menestys ei enää perustu näkyvyyden määrään, vaan kohdennetun viestin osuvuuteen. Kun tekoälyn tuottama sisältö lisää “hälyä”, voittavat yritykset, ...
Lue lisää >>

B2B-ostamisen trendit: Miksi ostopolun ymmärrys on B2B-myynnin ja markkinoinnin tehokkuuden ytimessä

Miten muuttuva asiakaspolku ohjaa myyntiä ja markkinointia? Asiakaspolun eli ostopolun ymmärtäminen on kriittistä, koska yli 72 % B2B-ostajista aloittaa prosessin ilman myyjää ja tekoäly ohjaa ...
Lue lisää >>
Ymmärrys

Miten datasta tehdään ymmärrystä – ja ymmärryksestä kilpailuetua?

Kuinka muuttaa data ymmärrykseksi ja kilpailueduksi? Yritykset voivat kääntää datan kilpailueduksi vain, jos siitä jalostetaan käytännön oivalluksia, jotka aktivoidaan myynnissä ja markkinoinnissa ja joiden vaikutukset ...
Lue lisää >>
Positiointi

Miksi tuotteesi arvo jää pimentoon? Näin positiointi paljastaa sen

Miksi ratkaisusi arvoa ei aina ymmärretä ja miten positiointi muuttaa pelin? Potentiaaliset asiakkaat eivät aina näe tuotteesi tai palvelusi todellista arvoa, jos se sijoitetaan heidän ...
Lue lisää >>
Myyntikeskusteludata

Asiakasymmärryksen piilevä voima: Näin muutat myyntikeskusteludatan mitattavaksi hyödyksi

Kuinka usein teidän myyntitiiminne on kirjannut tapaamisen CRM:ään, mutta jättänyt hyödyntämättä kaiken sen arvokkaan tiedon, jonka asiakas keskustelussa paljasti? Entä, kuinka usein uusasiakashankinnassa jää systemaattisesti ...
Lue lisää >>
Positiointi

Tietoa, joka kasvattaa kilpailuetuasi

Tietoon perustuva kilpailuetu: Näin hyödynnät insightia päätöksenteossa Insight tarkoittaa syvällistä ymmärrystä, joka muuttaa datan ja trendit oivalluksiksi. Yrityksille se on väline, jolla voi tehdä nopeampia, ...
Lue lisää >>

Työkalut

Liidilaskuri

Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.