Tietopankki

Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.

Oppaat

Blogit

Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä

Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Helmikuu 2022

Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan …

Lue lisää >>

Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi

Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Tammikuu 2022

Markkinoinnin ja myynnin liitto – kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan? Vuoden toinen Tulospalvelu-uutiskirjeemme on taas melkoisen tuhti paketti, josta toivomme sinun löytävän …

Lue lisää >>

B2B-markkinoinnin pimeä data

B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Joulukuu 2021

Myynti tarvitsee markkinointia nyt enemmän kuin koskaan Nopeasti tapahtunut yritysten digiloikka on nostanut odotuksia jokaiselle kohtaamiselle. Asiakkaat asioivat verkossa itsenäisesti ja odottavat erinomaista asiakaskokemusta. He …

Lue lisää >>

Työkalut

Liidilaskuri

Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.

MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirje tarjoaa kuukausittain rautaisannoksen tietoa, miten onnistut myymään enemmän ja tekemään parempaa tulosta. 

Tulospalvelun kuukauden blogissa käsitellään B2B-markkinoiden viimeisimpiä kuulumisia, onnistumisia asiakastarinoiden muodossa ja palveluitamme.

Tulospalvelu-uutiskirje tuo tietoa tuloksen tekemiseen.