Tietopankki
Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.
Blogit
Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea
31.10.2022
Asiakastarina Kimmo Luoma
Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa työtä.
Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?
16.9.2022
Antti Thilman Sisältömarkkinointi
B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka …
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
15.9.2022
Antti Thilman B2B Markkinointi Inbound
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä …
Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä
29.6.2022
Henri Eerola Vauhtipyörä
Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin …
Tulospalvelu: Helmikuu 2022
21.4.2022
Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan …
Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi
20.4.2022
B2B Markkinointi B2B Myynti Kimmo Luoma
Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …
Työkalut

Liidilaskuri
Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.