Main Menu
Tietopankki
Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.
Webinaarit
Webinaari 04.04.24
ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investointipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?
Webinaari 29.11.23
TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille
Webinaari 25.10.23
Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin
Webinaari 27.09.23
Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään
Blogit
Ostoaietieto auttaa löytämään oikeat asiakkaat oikeaan aikaan
18.6.2024
Ostoaietieto
Kerätyn ostoaietiedon avulla lämpimät liidit voi erottaa kylmistä ja kohdentaa resursseja niin, että myyntitiimit voivat keskittyä potentiaalisimpiin asiakkaisiin.
Lue lisää >>
B2B-myyjän hyve 2024
1.2.2024
Ostoaietieto
Karu fakta kaikille B2B-myynnin toiveajattelijoille ja toisaalta ns. klousaajille: Vain muutama prosentti B2B-yrityksen kohderyhmästä on juuri nyt aktiivisesti ostamassa. Ostoaietiedon kerääminen kuuluu B2B-myynnin hyveisiin.
Lue lisää >>
Ostoaietiedon anatomia 3+3
13.1.2024
Ostoaietieto
Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Dataa voi hyödyntää yrityskohtaisia (account) toimenpiteitä laajemminkin sekä myynnissä ...
Lue lisää >>
MicroMedia vahvistaa läsnäoloaan Pirkanmaalla
14.11.2023
Tiedote 14.11.2023 Asiakkaamme saavat nyt kattavat B2B-myynnin ja markkinoinnin palvelut Pirkanmaalla paikallisella ja vankalla ammattitaidolla, kun A-J Tähtinen liittyy MicroMedian tiimiin Senior Advisorin roolissa. Hän ...
Lue lisää >>
Ostoaietieto & B2B-myynti: mitä, miksi, miten?
6.9.2023
B2B Myynti Kimmo Luoma Myynti Ostoaietieto
Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteistä kerättyä tietoa, joka kertoo B2B-yrityksen nykyisistä ja tulevista tarpeista. Tämän tiedon avulla voidaan toteuttaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä reaaliaikaisesti (Real-time marketing) ja asiakaskohtaisesti (Account-based ...
Lue lisää >>
Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea
31.10.2022
Asiakastarina Kimmo Luoma
Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa ...
Lue lisää >>
Työkalut
Liidilaskuri
Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.