Main Menu
Tietopankki
Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.
Webinaarit
Webinaari Micromedia X Vainu 13.6.25
Valloitus alkaa datasta – näin rakennat B2B-myynnin kasvukoneen tekoälyllä ja datalla
Webinaari 13.2.25
ICT-webinaari 2025 - 10 kohdan tiekartta ICT-markkinoinnille
Webinaari 04.04.24
ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investointipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?
Webinaari 29.11.23
TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille
Webinaari 25.10.23
Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin
Webinaari 27.09.23
Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään
Blogit
Kun häly kasvaa, tarkkuus voittaa: miksi kohdentaminen ratkaisee B2B-markkinoinnin tulevaisuuden?
11.11.2025
B2B Markkinointi Markkinointi Matilda Kivinen Ohjelmallinen ostaminen Sisältömarkkinointi
Miksi ohjelmallinen ostaminen ratkaisee B2B-markkinoinnin tulevaisuuden? B2B-markkinoinnin menestys ei enää perustu näkyvyyden määrään, vaan kohdennetun viestin osuvuuteen. Kun tekoälyn tuottama sisältö lisää “hälyä”, voittavat yritykset, ...
Lue lisää >>
B2B-ostamisen trendit: Miksi ostopolun ymmärrys on B2B-myynnin ja markkinoinnin tehokkuuden ytimessä
Miten muuttuva asiakaspolku ohjaa myyntiä ja markkinointia? Asiakaspolun eli ostopolun ymmärtäminen on kriittistä, koska yli 72 % B2B-ostajista aloittaa prosessin ilman myyjää ja tekoäly ohjaa ...
Lue lisää >>
Miten datasta tehdään ymmärrystä – ja ymmärryksestä kilpailuetua?
Kuinka muuttaa data ymmärrykseksi ja kilpailueduksi? Yritykset voivat kääntää datan kilpailueduksi vain, jos siitä jalostetaan käytännön oivalluksia, jotka aktivoidaan myynnissä ja markkinoinnissa ja joiden vaikutukset ...
Lue lisää >>
Miksi tuotteesi arvo jää pimentoon? Näin positiointi paljastaa sen
Miksi ratkaisusi arvoa ei aina ymmärretä ja miten positiointi muuttaa pelin? Potentiaaliset asiakkaat eivät aina näe tuotteesi tai palvelusi todellista arvoa, jos se sijoitetaan heidän ...
Lue lisää >>
Asiakasymmärryksen piilevä voima: Näin muutat myyntikeskusteludatan mitattavaksi hyödyksi
Kuinka usein teidän myyntitiiminne on kirjannut tapaamisen CRM:ään, mutta jättänyt hyödyntämättä kaiken sen arvokkaan tiedon, jonka asiakas keskustelussa paljasti? Entä, kuinka usein uusasiakashankinnassa jää systemaattisesti ...
Lue lisää >>
Tietoa, joka kasvattaa kilpailuetuasi
Tietoon perustuva kilpailuetu: Näin hyödynnät insightia päätöksenteossa Insight tarkoittaa syvällistä ymmärrystä, joka muuttaa datan ja trendit oivalluksiksi. Yrityksille se on väline, jolla voi tehdä nopeampia, ...
Lue lisää >>
Työkalut
Liidilaskuri
Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.





