Webinaari 4.4.2024 klo 9.00 - 9.30
ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investointipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?
ICT-markkinassa menestyy se, joka tuntee ennakkoon asiakkaiden tarpeet
Webinaarissa kävimme läpi tarkistuslistan ostoaietiedon hyödyntämiseen (Buyer intent data) ja esittelimme ICT-hankintojen kriteerit 2024 -kyselytutkimuksen tulokset.
Ostoaietietoa hyödyntävä B2B-organisaatio myy enemmän ja johdonmukaisemmin
Ostoaietieto auttaa myymään oikeille henkilöille oikeaan aikaan. Tämä tarkoittaa, että myyntitiimi – tai ulkoistettu presales-tiimi – on prospektiin yhteydessä heti ostoikkunan avautuessa.
B2B-myynti on kuitenkin tehokkaimmillaan, kun sitä tuetaan markkinoinnilla. Ostoaietiedon avulla prospekteihin voidaan kohdistaa myös oikeanlaisia ja oikeanaikaisia markkinoinnin toimenpiteitä. Ne auttavat prospektia ostopolulla eteenpäin ja toisaalta muistamaan teidät, kun ostopäätöksen hetki koittaa.
Katso webinaaritallenne
Puhujat
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development | Partner
Henri Eerola
Director, Presales
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen
- Autamme löytämään kohderyhmäyritykset ja -päättäjät juuri teidän tarpeeseenne
- Autamme määrittämään, mitä tietoa juuri teidän yrityksenne tarvitsee
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn tiedon helposti hyödynnettävään muotoon
- Kampanjan laajuuden ollessa riittävä, voimme laatia datan perusteella myös markkina-analyysin sekä mahdollisia tunnistettavia trendejä
- Autamme suunnittelemaan myös kohdistettuja toimenpiteitä, joilla valittuja kohderyhmiä voidaan auttaa hankintaprosessissa eteenpäin
- Voimme hyödyntää haastatteluista kerättyä tietoa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, videoiden tai erilaisten oppaiden tuottamiseen
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.
Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus