Webinaari 4.4.2024 klo 9.00 - 9.30

ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investointipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?

Pallura

ICT-markkinassa menestyy se, joka tuntee ennakkoon asiakkaiden tarpeet

Webinaarissa kävimme läpi tarkistuslistan ostoaietiedon hyödyntämiseen (Buyer intent data) ja esittelimme ICT-hankintojen kriteerit 2024 -kyselytutkimuksen tulokset.

Ostoaietietoa hyödyntävä B2B-organisaatio myy enemmän ja johdonmukaisemmin

Ostoaietieto auttaa myymään oikeille henkilöille oikeaan aikaan. Tämä tarkoittaa, että myyntitiimi – tai ulkoistettu presales-tiimi – on prospektiin yhteydessä heti ostoikkunan avautuessa.

B2B-myynti on kuitenkin tehokkaimmillaan, kun sitä tuetaan markkinoinnilla. Ostoaietiedon avulla prospekteihin voidaan kohdistaa myös oikeanlaisia ja oikeanaikaisia markkinoinnin toimenpiteitä. Ne auttavat prospektia ostopolulla eteenpäin ja toisaalta muistamaan teidät, kun ostopäätöksen hetki koittaa.

Katso webinaaritallenne

Puhujat

Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620-1.jpg

Kimmo Luoma

Director, Sales & Business Development | Partner 

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Henri_Kansikuva_kuva-e1663567017561-1.jpg

Henri Eerola

Director, Presales

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620-1.jpg
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development | Partner 
+358 50 372 5693 kimmo.luoma@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus