Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin

Webinaari 25.10.2023 klo 09.00-09.30

Account-Based Marketing on paras tapa tehdä myyntiä tukevaa B2B-markkinointia, mutta se tarvitsee rinnalleen ostoaietietoa

Webinaarissamme opit miksi ABM ja ostoaietieto ovat lyömätön yhdistelmä ja miten ne auttavat yritystänne saavuttamaan tavoitteenne.

Myyntiä edistävä B2B-markkinointi toimii, kun oikea viesti tavoittaa oikean päättäjän oikeaan aikaan. Perinteisillä markkinoinnin keinoilla tämä kuitenkin onnistuu korkeintaan vahingossa. Account-Based Marketing -lähestymistavan omaksunut organisaatio sen sijaan onnistuu kohdentamisessa lähes aina. 

Menestyksekäs ABM edellyttää kuitenkin tuekseen ostoaietietoa. Vain ostoaietiedon avulla pystyt kohdistamaan markkinoinnin sisällöt ja toimenpiteet oikeille henkilöille oikeaan aikaan.  

Webinaarissamme kerromme kaiken, mitä olet halunnut tietää B2B-ostoaietiedosta. 

Aiheesta olivat puhumassa MicroMedian Strategy Director Joona Kapanen sekä MicroMedian Client Manager Maria Löfgren.  

Opit seuraavat asiat: 

Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!

Puhujat

joona-kansikuva_kuva-e1662022568530-1-1.jpg

Joona Kapanen

Strategy Director | Partner

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Joona on kokenut strategi, joka on erikoistunut liiketoiminnan kasvattamiseen, datavetoiseen päätöksentekoon sekä digitaaliseen transformaatioon. Hänellä on laaja osaaminen erilaisista markkinointiteknologioista, digitaalisista strategioista ja liiketoimintaprosessien kehittämisestä.
Maria_Lofgren

Maria Löfgren

Client Manager

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Maria on erikoistunut asiakassuhteiden hallintaan ja tiimien johtamiseen. Hän kykenee tarjoamaan asiakkaille monipuolisia ratkaisuja liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Marialla on kyky kuunnella asiakkaita ja kollegoita herkällä korvalla ja tukea heidän tarpeitaan.
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 

Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi ostoaietiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen. 

Ota yhteyttä!

Jori Juuti
Jori Juuti
Director, Sales & Growth
+358 50 546 8795
jori.juuti@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus