WEBINAARI 27.10. klo 9.00-10.00

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa – Mitä, kenelle, koska, miten?

Liidien hallinta uusasiakashankinnassa

Miksi liidien hallinta on jopa tärkeämpää kuin niiden hankinta?

Useat B2B-markkinoijat laittavat kaiken tarmonsa uusien liidien hankintaan, minkä johdosta jo luotujen kontaktien hyödyntäminen unohtuu. Mikäli myyjien oletetaan hallitsevan oman myyntinsä pipelinea, tulee markkinoijien vastaavasti hallita omaa liidi- kantaansa.

Liidien hallinta ja niistä huolta pitäminen on tärkeää, koska vain harva asiakas on valmis tekemään ostopäätöksen tässä ja nyt. Liidien tuottaminen nähdään ensisijaisesti markkinoinnin tehtävänä, mutta onnistuakseen liidien hallinta vaatii suunnitelmallista yhteistyötä myynniltä ja markkinoinnilta.

Lataa oppaamme jossa esittelemme miksi liidien hallinta on tärkeää ja miten sitä toteutetaan. Esittelemme oppaassa mm. telemarkkinoinnin ja sisältömarkkinoinnin roolin liidienhallinasta ja miten voit tehostaa omaa liidien hallintaasi.

Täytä lomake ja saat sähköpostitse linkin oppaaseen.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Katso muita oppaitamme

  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä
Kaikki
  • Kaikki
  • Account Based Marketing
  • Analytiikka
  • Antti Thilman
  • Asiakastarina
  • Asiakkuusmarkkinointi
  • B2B Kumppani
  • B2B Markkinointi
  • B2B Myynti
  • Creative
  • Digimarkkinointi
  • Digitaalinen Mainonta
  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • Henri Eerola
  • HubSpot
  • Inbound
  • Insights
  • Joona Kapanen
  • Kari Hartikainen
  • Kimmo Luoma
  • Kohdentaminen
  • Kohdentamispalvelut
  • Konversio
  • Liidimarkkinointi
  • LinkedIn
  • Markkinointi
  • Myynti
  • PreSales-telemarkkinointi
  • Sisältömarkkinointi
  • Timo Häkkinen
  • Trendit
  • Tulospalvelu
  • Vauhtipyörä

Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka …

Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?

Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä …

Lue lisää >>

Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä

Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Helmikuu 2022

Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan …

Lue lisää >>

Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi

Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Tammikuu 2022

Markkinoinnin ja myynnin liitto – kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan? Vuoden toinen Tulospalvelu-uutiskirjeemme on taas melkoisen tuhti paketti, josta toivomme sinun löytävän …

Lue lisää >>

B2B-markkinoinnin pimeä data

B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri …

Lue lisää >>

Tulospalvelu: Joulukuu 2021

Myynti tarvitsee markkinointia nyt enemmän kuin koskaan Nopeasti tapahtunut yritysten digiloikka on nostanut odotuksia jokaiselle kohtaamiselle. Asiakkaat asioivat verkossa itsenäisesti ja odottavat erinomaista asiakaskokemusta. He …

Lue lisää >>

MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirje tarjoaa kuukausittain rautaisannoksen tietoa, miten onnistut myymään enemmän ja tekemään parempaa tulosta. 

Tulospalvelun kuukauden blogissa käsitellään B2B-markkinoiden viimeisimpiä kuulumisia, onnistumisia asiakastarinoiden muodossa ja palveluitamme.

Tulospalvelu-uutiskirje tuo tietoa tuloksen tekemiseen.