Asiakkuusmarkkinointia, joka puhuttelee | MicroMedia

Asiakkuusmarkkinointia, joka puhuttelee

Mitä on Account Based Marketing?

B2B-myynti on muutoksen kourissa. Asiakkaat tietävät ja osaavat vaatia yhä enemmän. Miten tämä asiakkaiden ostovallankumous ja uudet vaatimukset näkyvät B2B-markkinoinnin tontilla? Eräs näkyvin merkki on Account-Based Marketing (ABM) –mallien yleistyminen.

ABM-markkinointi näkee yksittäisen asiakkuuden, jolloin markkinoinnin toimenpiteitä ja markkinointiohjelmia toteutetaan yrityksittäin. Tarkasteltaessa B2B-kohderyhmiä voi kysyä, miksi ABM-mallien suuntaan ei ole menty jo aikaisemmin?

Lataa oppaamme ja saat konkreettisia vinkkejä ABM-keinojen hyödyntämiseen.

Esittelemme oppaassa keskeisimmät ohjeet, joiden avulla pääset ABM-markkinoinnissa vauhtiin.

Täytä lomake ja saat sähköpostitse linkin oppaaseen.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Katso muita oppaitamme

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.