Kohdentamispalvelut
Tuloksia datalla ja kohdentamisella.
Tarkkaan määritellyt kohderyhmät ja päättäjäprofiilit ovat kaupallisten toimenpiteiden ytimessä. Ilman niitä ei voi onnistua tuloksellisessa myynnissä eikä markkinoinnissa.
Parempi osumatarkkuus johtaa parempaan onnistumisprosenttiin – enemmän myyntiä vähemmillä resursseilla. Ajantasainen päättäjätieto on avain tehokkaaseen B2B-markkinointiin ja myyntiin.
Kohdentamispalvelumme auttaa määrittelemään ideaaliprofiiliisi kuuluvat asiakkaat ja tunnistamaan parhaan potentiaalin. Vastaamme siitä, että kohderyhmäsi tiedot ovat ajan tasalla ja tunnistat myyntimahdollisuudet ajoissa. Tämä on jatkuva prosessi, jota tuetaan markkinoinnin järjestelmillä ja telemarkkinoinnilla.
Yritystiedot
MicroMedia Osoitepankki
– kohderyhmäasiantuntijamme koostama laatudata.
Meiltä saat kohderyhmän koko Suomen kattavasta suomalaisten yritysten tietokannasta. Kannasta löytyy 370 000:n yrityksen ja päättäjän yhteystiedot, jotka sisältävät y-tunnukset, osoitteet, toimialan, liikevaihtoluokat, henkilömäärät, toimipisteet ja puhelinnumerot. Osoitepankin yritystieto- ja päättäjätietoja päivitetään jatkuvasti, jotta tietojen laatu ja henkilötietojen tietoturva varmistetaan.
Tarjoamme yritystietojen lisäksi myös kattavat palvelut asiakasrekistereiden päivittämiseen ja rikastamiseen. Autamme tarvittaessa myös listojen koostamisessa: segmentointi, profilointi ja listavertailut.
Tutustu myös Päättäjätietoihin – päättäjät vastuualueittain ja heidän sähköpostiosoitteensa.
Lue lisää…
Kohderyhmäpalvelumme auttaa myyntimahdollisuuksien tunnistamisessa.
Lue lisää…
Meiltä löydät myös TOP 500 -yritysten keskeiset päättäjät valmiiksi listattuina.
Lue lisää…
Päättäjätiedot
Oikeat päättäjät kohderyhmäasiantuntijamme koostamana.
Meiltä saat haluamasi päättäjät ja heidän yhteystietonsa koko Suomen kattavasta suomalaisten yritysten tietokannasta. Tietokantaan tallennetut yritysten päättäjät ja roolit auttavat sinua kohdistamaan B2B-markkinointisi ja myyntisi juuri oikeille kontakteille.
Päättäjätietorekisteri sisältää päättäjien tittelit, henkilöiden nimet, posti- ja käyntiosoitteet sekä sähköpostiosoitteet.
Osoitepankin yritystieto- ja päättäjätietoja päivitetään jatkuvasti käsityönä, jolla varmistetaan tietojen laatu ja henkilötietojen tietoturva.
Kun luomme sinulle kohderyhmän, tavoitat aina oikean henkilön.
Meiltä löydät mm. TOP500 -yritysten keskeiset päättäjät valmiiksi listattuina.
Lue lisää…
Tutustu myös Yritystietoihin – yritykset ja niiden keskeiset poimintakriteerit.
Lue lisää…
Kohderyhmäpalvelumme auttaa profiloimaan asiakaspotentiaaliasi mm. kannattavuuden ja kasvulukujen perusteella myyntimahdollisuuksien tunnistamisessa.
Lue lisää…
Halutessasi koostamme sinulle reaaliaikaisen tiedon kohdeyrityksesi johtoryhmistä tai palvelu tarjoamasta.
Kysy lisää…
Kohderyhmäsuunnittelu
Hyvin toteutettu prospektointi ja päättäjien löytäminen on välttämätöntä tuloksellisessa asiakashankinnassa ja nykyasiakkaisiin kohdistettavassa lisämyynnissä.
Autamme segmentoinnissa, kohderyhmämäärittelyssä, ostajaprofiilien kuvaamisessa sekä asiakastiedon analysoinnissa ja etsimme kohderyhmääsi sopivat yritykset ja päättäjät.
Myyntimahdollisuudet
Autamme varmistamaan, että tunnistat ja ennakoit asiakkaittain tilanteet, joissa myyntimahdollisuus syntyy. Keräämme ja hyödynnämme tietoa asiakkaista ja toimialoista. Tiedon pohjalta tunnistamme ja hyödyntämään murtokohdat, jotka johtavat tarpeiden syntymiseen tai ostoprosessien käynnistymiseen.
Ulkoisia murtokohtia voivat olla esimerkiksi lainsäädännölliset muutokset tai kiristynyt kilpailutilanne. Sisäisiä murtokohtia ovat puolestaan esimerkiksi avainhenkilön vaihtuminen, uuden palvelun lanseeraaminen, organisaation strategiassa tehdyt muutokset tai merkittävä kasvu.
Me autamme yrityksiä tunnistamaan myyntimahdollisuudet hyödyntämällä kerättyä asiakastietoa, että asiakkaamme voivat keskittyä parhaaseen potentiaaliin.
Oman osoitepankkimme lisäksi hyödynnämme Asiakastiedon profilointityökaluja, Vainun tuottamaa dataa sekä PreSales-telemarkkinointimme tuottamaa asiakastietoa.
Miten hyödynnät asiakasymmärrystä B2B-myynnissä?
Asiakasymmärryksellä tarkoitetaan yksinkertaisesti sitä, että yritys ymmärtää asiakkaittensa tarpeita. Markkinoinnin ja myynnin keskeinen onnistumisen mittari on se, kuinka hyvin pystymme auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa tai ratkaisemaan ongelmansa.
Tässä oppaassa keskitytään asiakasymmärryksen hyödyntämiseen myynnin tehostamisessa B2B-asiantuntijaliiketoiminnassa.