Epäreilua kilpailuetua asiakasymmärryksellä | MicroMedia

Epäreilua kilpailuetua asiakasymmärryksellä

Miten hyödynnät asiakasymmärrystä B2B-myynnissä?

Asiakasymmärryksellä tarkoitetaan yksinkertaisesti sitä, että yritys ymmärtää asiakkaittensa tarpeita. Markkinoinnin ja myynnin keskeinen onnistumisen mittari on se, kuinka hyvin pystymme auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa tai ratkaisemaan ongelmansa. Siksi asiakasymmärrys kytkeytyy vahvasti asiakkaan liiketoiminnan käyttäytymismallien ymmärtämiseen ja tuntemiseen.

Tässä oppaassa keskitytään asiakasymmärryksen hyödyntämiseen myynnin tehostamisessa B2B-asiantuntijaliiketoiminnassa. Asiakasymmärryksen kasvattaminen on jatkuva prosessi, joka vaatii niin markkinoinnilta kuin myynniltäkin yhteiset pelisäännöt, tavoitteet ja kokonaisuutta tukevat työkalut.

Täytä lomake ja saat sähköpostitse linkin oppaaseen.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Katso muita oppaitamme

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.

MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirje tarjoaa kuukausittain rautaisannoksen tietoa, miten onnistut myymään enemmän ja tekemään enemmän tulosta.

Tulospalvelun kuukauden blogissa käsitellään B2B-markkinoiden viimeisimpiä kuulumisia, onnistumisia asiakastarinoiden muodossa ja palveluitamme.

Tulospalvelu-uutiskirje tuo tietoa tuloksen tekemiseen.