Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin
Webinaari 25.10.2023 klo 09.00-09.30
Account-Based Marketing on paras tapa tehdä myyntiä tukevaa B2B-markkinointia, mutta se tarvitsee rinnalleen ostoaietietoa
Webinaarissamme opit miksi ABM ja ostoaietieto ovat lyömätön yhdistelmä ja miten ne auttavat yritystänne saavuttamaan tavoitteenne.
Myyntiä edistävä B2B-markkinointi toimii, kun oikea viesti tavoittaa oikean päättäjän oikeaan aikaan. Perinteisillä markkinoinnin keinoilla tämä kuitenkin onnistuu korkeintaan vahingossa. Account-Based Marketing -lähestymistavan omaksunut organisaatio sen sijaan onnistuu kohdentamisessa lähes aina.
Menestyksekäs ABM edellyttää kuitenkin tuekseen ostoaietietoa. Vain ostoaietiedon avulla pystyt kohdistamaan markkinoinnin sisällöt ja toimenpiteet oikeille henkilöille oikeaan aikaan.
Webinaarissamme kerromme kaiken, mitä olet halunnut tietää B2B-ostoaietiedosta.
Aiheesta olivat puhumassa MicroMedian Strategy Director Joona Kapanen sekä MicroMedian Client Manager Maria Löfgren.
Opit seuraavat asiat:
- Miten rakennat ostoaietiedosta kilpailuedun?
- Miksi Account-Based Marketing tarvitsee ostoaietietoa?
- Miksi onnistunut ABM edellyttää ostoaietietoa?
- Miten ostoaietiedon hyödyntäminen mullistaa tapasi tehdä ABM:ää ja vauhdittaa myyntiäsi?
- 25.10.2023
- 9.00-9.30
- Microsoft Teams
Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!
Puhujat
Joona Kapanen
Strategy Director | Partner
Maria Löfgren
Client Manager
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia.
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi ostoaietiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen.
- Autamme määrittämään, mitä ostoaietieto tarkoittaa juuri teidän organisaatiollenne.
- Keräämme ostoaietiedon kvalitatiivisten puhelinhaastatteluiden avulla ja sovimme myyntitapaamiset puolestanne.
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn ostoaietiedon helposti hyödynnettävään muotoon.
- Soittokampanjan laajuuden ollessa riittävä voimme laatia soittodatan perusteella myös markkina-analyysin.
- Analysoimme soittodatan myös muun tiedon ja oivalluksien, kuten nousevien trendien, varalta.
- Autamme suunnittelemaan kohdistetut ABM-toimenpiteet, joilla valittuja prospekteja (ja niiden keskeisiä ostajapersoonia) autetaan eteenpäin ostopolulla.
- Voimme hyödyntää soittodataa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, selitysvideoiden tai ostajan oppaiden, tuottamiseen.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.