Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään
Webinaari 27.9.2023 klo 09.00-09.30
Ostoaietiedon avulla tiedät aina, kenelle myydä ja milloin. Mutta miten ostoaietietoa kerätään ja hyödynnetään?
Näitä asioita puitiin webinaarissamme 27.9.2023.
Joskus palaset loksahtavat paikoilleen B2B-myyjän elämässä. Olet yhteydessä oikeaan henkilöön prospektiyrityksessä juuri, kun heidän sopimuksensa kilpailijanne kanssa on päättymässä. Sovitte tapaamisen, ja kuukauden päästä juhlit kauppoja.
Ostoaietietoa hyödyntävälle myyntiorganisaatiolle tämä on arkea – luonnollinen lopputulos johdonmukaisesta prosessista.
Webinaarissamme kerroimme kaiken, mitä olet halunnut tietää B2B-ostoaietiedosta.
Aiheesta olivat puhumassa MicroMedian kaupallinen johtaja ja Liidijalostamo-blogin kirjoittaja Kimmo Luoma sekä MicroMedian toimitusjohtaja Timo Häkkinen. Webinaarin juonsi Tytti Laaksonen.
Opit seuraavat asiat:
- Mitä B2B-ostoaietieto oikeastaan tarkoittaa?
- Miksi ja miten ostoaietieto auttaa kohdistamaan myynnin oikein?
- Miten ostoaietietoa kerätään ja tallennetaan?
- Miten ostoaietietoa hyödynnetään oikein?
- 27.9.2023
- 9.00-9.30
- Microsoft Teams
Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!
Puhujat
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development
Timo Häkkinen
Managing Director
Tytti Laaksonen
CLIENT MANAGER
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia.
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi ostoaietiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen.
- Autamme määrittämään, mitä ostoaietieto tarkoittaa juuri teidän organisaatiollenne.
- Keräämme ostoaietiedon kvalitatiivisten puhelinhaastatteluiden avulla ja sovimme myyntitapaamiset puolestanne.
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn ostoaietiedon helposti hyödynnettävään muotoon.
- Soittokampanjan laajuuden ollessa riittävä voimme laatia soittodatan perusteella myös markkina-analyysin.
- Analysoimme soittodatan myös muun tiedon ja oivalluksien, kuten nousevien trendien, varalta.
- Autamme suunnittelemaan kohdistetut ABM-toimenpiteet, joilla valittuja prospekteja (ja niiden keskeisiä ostajapersoonia) autetaan eteenpäin ostopolulla.
- Voimme hyödyntää soittodataa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, selitysvideoiden tai ostajan oppaiden, tuottamiseen.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.