Webinaari: Toimitilojen valintaperusteet 2024 – Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille

Webinaari 29.11.2023 klo 09.00-09.30

TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille

Toimitilamarkkinassa menestyy se, joka tuntee ennakkoon asiakkaiden tarpeet

Webinaarissamme keskustelimme siitä, miten toimitilamarkkina on muuttunut viime vuosina ja minkälaiset asiat vaikuttavat yritysten vuokrauspäätöksiin. 

Viime vuosien ilmiöt ovat kohdelleet toimitilamarkkinaa erityisen rajusti. Koronapandemia, työnteon murros ja talouden ailahtelu ovat luoneet alalle uusia haasteita. Arvon kasvattaminen kiinteistömarkkinan nopeasti muuttuvassa tilanteessa edellyttää kykyä ennakoida vuokralaisten tarpeet mahdollisimman hyvin.

Ostoaietiedon avulla olet muita edellä

Lisäksi kerromme, miten ostoaietieto auttaa kehittämään kiinteistön arvoa lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Ostoaietieto kertoo, kuka vuokraa, mitä vuokraa ja milloin vuokraa. 

Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!

Puhujat

Petteri Kakkola, MicroMedia

Petteri Kakkola

Planning Director

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Petteri on kokenut suunnittelujohtaja. Häntä motivoi eniten markkinoinnin, viestinnän ja myynnin aktiviteettien yhdistäminen tuloksellisiksi kokonaisuuksiksi. Hänen laaja-alainen kokemuksensa tuo lisäarvoa toimitilamarkkinoinnin kehittämiseen.

Timo Koivusaari, MicroMedia

Timo Koivusaari

Project Director | Partner

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Timolla on pitkä kokemus brändien rakentamisessa ja työskentelystä toimitilamarkkinoinnin parissa. 

Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Petteri Kakkola, MicroMedia
Petteri Kakkola
Planning Director
+358 44 054 4050 petteri.kakkola@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus