PreSales-
telemarkkinointi
Asiakashankinnan tehostaja ja asiakasymmärryksen kasvattaja.
Pitkä kokemuksemme B2B-telemarkkinoinnista ja keskeisistä toimialoista takaavat asiakaskontaktoinnin laadun. PreSalesimme varmistaa, että kypsät liidit ja yritysten murtokohdat eivät jää havaitsematta. Lisäksi autamme sinua päivittämään yritysprofiileja ja yksittäisten yritysten sijainteja ostopolulla. Soittodata paljastaa myös kohderyhmissä ilmeneviä pienempiä ja suurempia trendejä, joita voidaan hyödyntää sisällön tuotannossa ja kohdistamisessa.
Telemarkkinointipalvelumme tuottaa laatutapaamisia, myyntiliidejä ja asiakastietoa.
PreSales
Telemarkkinointipalvelut
- Tapaamistuotanto
- Tilanne- ja tarvekartoitukset
- Liidien kvalifioiminen
- Markkinatutkimukset
-
Kutsusoitot tapahtumiin
seminaarit ja webinaarit - Tapahtumien jälkihoito
Tarvekartoitus
Soittaminen on edelleen paras tapa kerätä tietoa ja tunnistaa asiakkaan ostopolun vaihe.
Tarvekartoituksemme keskittyy asiakaspotentiaalin tilanteen selvittämiseen ja ajankohtaisten tarpeiden tunnistamiseen. Kokoamme arvokasta tietoa yritysten kiinnostusten kohteista ja tulevista tarpeista. Klassisesti tarvekartoitus pohjautuu BANT-malliin, joka ohjaa kartoittamista ja mahdollistaa tehokkaan sekä yhtenäisen tavan koostaa asiakas-statusraportti.
BANT sisältää seuraavat selvitettävät tiedot:
B – Budget – Tunnistettu budjetoitu hanke
A – Authority – Tunnistettu ja verifioitu päätöksentekijä
N – Need – Tunnistettu tarve
T – Timeline – aika, jolloin hanke tai tarve konkretisoit
Palvelumme
- Ostoprosessin roolien tunnistaminen ja henkilöiden identifiointi
- Oikean ostoikkunan ja maturiteetin selvittäminen: sopimuskaudet, hanketiedot, tarpeet, jne.
- Tapaamisen sopiminen kvalifiointikriteerien täyttyessä
- Kerätyn kartoitustiedon hyödyntäminen jatkosegmentoinnissa ja -soitoissa
- Seurantasoitot päättäjän ilmoittaman ostoikkunan auetessa
Me MicroMediassa olemme BANT:n rinnalle kehittäneet uuden tavan koostaa asiakasymmärrystä. Mallimme mahdollistaa syvemmän asiakas-insightin tuottamisen markkinoinnin ja myynnin toimenpiteitä varten.
MicroMedian käyttämä malli: NOITA
Need
Opportunity
Interest
Timeline
Authority
Liidien kvalifiointi
Varmistamme, että markkinoinnin tuottamat liidit täyttävät asetetut kriteerit, varmistamme laadun ja tunnistamme asiakkaiden aidon kiinnostuksen.
Autamme kvalifioimaan markkinointisi tuottamat liidit – esim. verkkosivuilla aktiivisesti vierailleet, webinaareihin osallistuneet, oppaan lataajat. Avullamme varmistat, että jokainen liidi tulee hoidettua nopeasti. Näin kytket liidit myyntiprosessiin ja markkinoinnin ohjelmiin tehokkaasti.
Palvelumme
- Tunnistettujen liidien kiinnostuksen selvittäminen
- Liidien jaottelu kiinnostuksen kohteiden ja maturiteetin perusteella
- Jatkoyhteydenotoista sopiminen
Tapaamistuotanto
Myynti tarvitsee tapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa. Soittaminen vaatii myyjiltä resursseja, joten autamme varmistamaan, että myyntiorganisaatioillasi on kalentereissaan riittävä määrä tapaamisia.
Kasvoimme vuonna 2018 26% panostamalla uusasiakashankintaan ja tästä kasvusta puolet on tullut MicroMedian avulla.
Lue lisää...DESK Peaknet
Palvelumme
- Oikean päättäjän identifiointi ja haastattelu
- Ostopotentiaalin selvittäminen
- Tapaamisen sopiminen yhdessä sovittujen kvalifiointikriteerien täyttyessä
- Tapaamisen kalenterointi myynnin kalentereihin
Asiakastutkimukset
Toteutamme asiakastyytyväisyyskyselyitä ja muita kvalitatiivisia tutkimuksia kustannustehokkaasti, laadukkaasti ja nopeasti. Autamme suunnittelemaan tutkimusten kysymykset ja tuotamme aina näkemyksellisen tutkimusraportin. Puhelimitse tehtyjen tutkimustemme tuottama lisäarvo on keskeinen syy siihen, että moni asiakkaistamme teettää niitä meillä säännöllisesti vuosittain.
Palvelumme
- Asiakastyytyväisyyshaastattelut
- Kvalitatiiviset tutkimukset puhelimitse
- Päättäjäkartoitukset
Miksi liidien hallinta on jopa tärkeämpää kuin niiden hankinta?
Useat B2B-markkinoijat laittavat kaiken tarmonsa uusien liidien hankintaan, minkä johdosta jo luotujen kontaktien hyödyntäminen unohtuu. Mikäli myyjien oletetaan hallitsevan oman myyntinsä pipelinea, tulee markkinoijien vastaavasti hallita omaa liidi- kantaansa.
Lataa oppaamme jossa esittelemme miksi liidien hallinta on tärkeää ja miten sitä toteutetaan. Esittelemme oppaassa mm. telemarkkinoinnin ja sisältömarkkinoinnin roolin liidienhallinasta ja miten voit tehostaa omaa liidien hallintaasi.