Liidien hallinta uusasiakashankinnassa | MicroMedia

Liidien hallinta uusasiakashankinnassa

Miksi liidien hallinta on jopa tärkeämpää kuin niiden hankinta?

Useat B2B-markkinoijat laittavat kaiken tarmonsa uusien liidien hankintaan, minkä johdosta jo luotujen kontaktien hyödyntäminen unohtuu. Mikäli myyjien oletetaan hallitsevan oman myyntinsä pipelinea, tulee markkinoijien vastaavasti hallita omaa liidi- kantaansa.

Liidien hallinta ja niistä huolta pitäminen on tärkeää, koska vain harva asiakas on valmis tekemään ostopäätöksen tässä ja nyt. Liidien tuottaminen nähdään ensisijaisesti markkinoinnin tehtävänä, mutta onnistuakseen liidien hallinta vaatii suunnitelmallista yhteistyötä myynniltä ja markkinoinnilta.

Lataa oppaamme jossa esittelemme miksi liidien hallinta on tärkeää ja miten sitä toteutetaan. Esittelemme oppaassa mm. telemarkkinoinnin ja sisältömarkkinoinnin roolin liidienhallinasta ja miten voit tehostaa omaa liidien hallintaasi.

Täytä lomake ja saat sähköpostitse linkin oppaaseen.
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Katso muita oppaitamme

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.