Webinaari 31.10.2024 klo 9.00 - 9.30

MYYNTIJOHTO!
Toteutatko buukkaamisen sijaan jo
datavetoista myyntiä?

Lisää tehoja myyntiin uuden tarvekartoitukseen pohjautuvan toimintamallin avulla

Kartoittava tapaamistuotanto auttaa optimoimaan myyntiprosessia ja tarjoaa arvokasta tietoa markkinoinnin tueksi.

Webinaarissamme pureuduimme siihen, miten ostoaietieto kootaan ja kyetään järjestelmien ja AI:n avulla muuttamaan myyntiprosessia ohjaavaksi ja tuloksia mittaavaksi myynnin dataksi.
 

Ostoaietieto on nyt arvokkaampaa kuin koskaan, sillä se tarjoaa syvällistä ymmärrystä asiakkaiden tarpeista, kipupisteistä ja ostoaikeista. Tämä tarkoittaa, että myyntitiimi – tai ulkoistettu presales-tiimi – on prospektiin yhteydessä heti ostoikkunan avautuessa.

B2B-myynti on kuitenkin tehokkaimmillaan, kun sitä tuetaan markkinoinnilla. Ostoaietiedon avulla prospekteihin voidaan kohdistaa myös oikeanlaisia ja oikeanaikaisia markkinoinnin toimenpiteitä. Ne auttavat prospektia ostopolulla eteenpäin ja toisaalta muistamaan teidät, kun ostopäätöksen hetki koittaa.

Datan avulla myynti voi kohdentaa tehokkaammin tekemistään potentiaalisiin asiakkaisiin.

Katso webinaaritallenne, jossa Timo Häkkinen esittelee kehittämämme tarvekartoitukseen pohjautuvan toimintamallin ja järjestelmän, jolla kerätään dataa myynnin ja markkinoinnin käyttöön. 

TimoH kansikuva kuva e1662022516182 1

Timo Häkkinen

Managing Director

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Webinaaritallenne
Tulevaisuuden kiinteistömarkkinointi -webinaari järjestetään torstaina 28.11. kello 9.00 – 9.30.

Seuraavassa webinaarissa Petteri Kakkola ja Calle Gråsten keskustelevat teknologioiden hyödyntämisestä ja datan merkityksestä kiinteistömarkkinoinnissa.

Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Kimmo kansikuva kuva e1663566991620 1 pwv1tvdjm4q7dfe6hzgjzploz680l5sokqi76wigiw
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development | Partner 
+358 50 372 5693 kimmo.luoma@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus