Webinaari 31.10.2024 klo 9.00 - 9.30
MYYNTIJOHTO!
Toteutatko buukkaamisen sijaan jo
datavetoista myyntiä?
Lisää tehoja myyntiin uuden tarvekartoitukseen pohjautuvan toimintamallin avulla
Kartoittava tapaamistuotanto auttaa optimoimaan myyntiprosessia ja tarjoaa arvokasta tietoa markkinoinnin tueksi.
Ostoaietieto on nyt arvokkaampaa kuin koskaan, sillä se tarjoaa syvällistä ymmärrystä asiakkaiden tarpeista, kipupisteistä ja ostoaikeista. Tämä tarkoittaa, että myyntitiimi – tai ulkoistettu presales-tiimi – on prospektiin yhteydessä heti ostoikkunan avautuessa.
B2B-myynti on kuitenkin tehokkaimmillaan, kun sitä tuetaan markkinoinnilla. Ostoaietiedon avulla prospekteihin voidaan kohdistaa myös oikeanlaisia ja oikeanaikaisia markkinoinnin toimenpiteitä. Ne auttavat prospektia ostopolulla eteenpäin ja toisaalta muistamaan teidät, kun ostopäätöksen hetki koittaa.
Datan avulla myynti voi kohdentaa tehokkaammin tekemistään potentiaalisiin asiakkaisiin.
Katso webinaaritallenne, jossa Timo Häkkinen esittelee kehittämämme tarvekartoitukseen pohjautuvan toimintamallin ja järjestelmän, jolla kerätään dataa myynnin ja markkinoinnin käyttöön.
Timo Häkkinen
Managing Director
Webinaaritallenne
Tulevaisuuden kiinteistömarkkinointi -webinaari järjestetään torstaina 28.11. kello 9.00 – 9.30.
Seuraavassa webinaarissa Petteri Kakkola ja Calle Gråsten keskustelevat teknologioiden hyödyntämisestä ja datan merkityksestä kiinteistömarkkinoinnissa.
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen
- Autamme löytämään kohderyhmäyritykset ja -päättäjät juuri teidän tarpeeseenne
- Autamme määrittämään, mitä tietoa juuri teidän yrityksenne tarvitsee
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn tiedon helposti hyödynnettävään muotoon
- Kampanjan laajuuden ollessa riittävä, voimme laatia datan perusteella myös markkina-analyysin sekä mahdollisia tunnistettavia trendejä
- Autamme suunnittelemaan myös kohdistettuja toimenpiteitä, joilla valittuja kohderyhmiä voidaan auttaa hankintaprosessissa eteenpäin
- Voimme hyödyntää haastatteluista kerättyä tietoa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, videoiden tai erilaisten oppaiden tuottamiseen
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.
Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus