TULEVAISUUDEN KIINTEISTÖMARKKINOINTI -webinaari torstaina
28.11.2024 klo 9.00 - 9.30​

Miten hyödynnät teknologiaa ja dataa kiinteistömarkkinoinnissa?

Tervetuloa kuulemaan, miten teknologia ja data muokkaavat kiinteistömarkkinoinnin tulevaisuutta! Petteri Kakkola ja Calle Gråsten keskustelevat alan uusimmista trendeistä, datan käytöstä markkinoinnissa ja teknologioiden roolista tulevaisuuden kiinteistömarkkinoinnin menestyksessä.

Päivä ja aika: Torstaina 28. marraskuuta klo 9.00-9.30

Puhujat: Petteri Kakkola ja Calle Gråsten

Webinaarissa saat konkreettisia esimerkkejä, miten teknologia ja data voidaan valjastaa kiinteistömarkkinoinnin hyödyksi.

Ilmoittaudu mukaan jo tänään!

Ilmoittaudu webinaariin

Puhujat

Petteri Kakkola, MicroMedia

Petteri Kakkola

Planning Director

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
calle1

Calle Gråsten

Head of Digital Marketing and Analytics | Partner

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Petteri Kakkola, MicroMedia
Petteri Kakkola
Palnning Director
+358 44 054 4050 petteri.kakkola@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus