Sisältömarkkinointi X ABM -
B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023
WEBINAARITALLENNE
Sisältömarkkinointi X ABM -
B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023
Miten sisältömarkkinointia tehdään ympäristössä, jossa myyntisyklit ovat pitkiä ja monimutkaisia?
Kuinka suunnitellaan, kohdistetaan ja jaellaan myyntiä tukevia sisältöjä monivaiheisessa palvelu- ja ratkaisumyynnissä? Mitkä ovat sisällöntuotannon suurimmat haasteet ja niiden ratkaisut? Miten pienille kohderyhmille sisältömarkkinointia voi ja kannattaa kohdistaa?
Järjestimme torstaina 8.12.2022 klo 9.00-10.00 webinaarin, jossa aiheesta keskustelivat Innofactorin Chief Marketing Officer Lasse Lautsuo sekä Content Designer Antti Thilman ja Strategy Director Joona Kapanen MicroMedialta.
Lasse Lautsuo
Antti Thilman
Joona Kapanen
Vain oikein tehty
B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia
B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä.
Lataa oppaamme, josta saat ohjeet oikeaoppiselle B2B-sisältömarkkinoinnille!
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.
Mitä sitten pitäisi tehdä?
- Laita myynnin ja markkinoinnin yhteistyö kuntoon rakentamalla yhteiset tavoitteet ja dokumentoimalla yhteiset prosessit.
- Hyödynnä asiakaskohtaamisissa kerättyä ostoaietietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Tämän tiedon pohjalta pystyt optimoimaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet tarkemmin asiakaskohtaisesti.
- Tee ABM:ää (Account-based Marketing), jotta lisäät valittujen päättäjien tietämystä tarjotuista ratkaisuista ja edistät ostopäätöksen syntymistä.
MicroMedian Auditointityöpajassa tarkastellaan juuri teidän yrityksen kaupallista kokonaisuutta myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin tuloksena syntyy ehdotus käytännön toimenpiteistä, joiden avulla nopeutat ja tehostat asiakashankintaa.
Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli
Järjestimme kolmen webinaarin sarjan, joiden sisältö rakentuu tekemässämme tutkimuksessa tehtyihin havaintoihin ja asiantuntijoiden näkemyksiin.
Miten markkinointi ja myynti saadaan datan avulla toimimaan tehokkaasti yhteen ja tuottamaan tuloksia?
Kysyimme päättäjiltä, miten asiakasdataa hyödynnetään yritysten myynnissä ja markkinoinnissa.
Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa - Mitä, kenelle, koska, miten?
Miten hallita ja tunnistaa asiakkaiden pitkiä ostosyklejä, eikä vain välittömiä myyntimahdollisuuksia? Ja hyödyntää tietoa markkinoinnissa?
Sisältömarkkinointi X ABM - B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.