Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa - Mitä, kenelle, koska, miten?

WEBINAARITALLENNE

WEBINAARI

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa - Mitä, kenelle, koska, miten?

Miten hallita ja tunnistaa asiakkaiden pitkiä ostosyklejä, eikä vain välittömiä myyntimahdollisuuksia? Ja hyödyntää tietoa markkinoinnissa?

Ostoaietieto (intent data) on kohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Tämän tiedon avulla pystytään optimoimaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet asiakaskohtaisesti.

Järjestimme torstaina 27.10.2022 klo 9.00-10.00 webinaarin, jossa aiheesta keskustelivat Atean Lead Manager Petri Henriksson sekä asiakkuusjohtaja Kimmo Luoma ja Presalesin johtaja Henri Eerola MicroMedialta. 

Onko välittömiä tarpeita?

Onko alkavia hankkeita tai suunniteltuja hankintoja?

Mitä he odottavat yhteistyökumppaneiltaan?

Kuka heillä tekee päätökset?

Milloin olisi oikea aika olla yhteydessä?

pete-micro-media-refe-e1663567058246.jpg

Petri Henriksson

Lead Manager
lataus 1
Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620.jpg

Kimmo Luoma

Director, Sales & Business Development | Partner
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi
Henri_Kansikuva_kuva-e1663567017561.jpg

Henri Eerola

Director Presales
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi

Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea

Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia.

Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

Jokainen kasvua tekevä yritys haluaa tietää missä ostoprosessin vaiheessa asiakkaat kulloinkin ovat ja miten heitä voisi palvella parhaiten eri vaiheissa. Näin rakennat luottamusta, kasvatat kysyntää, kehität asiakaskokemusta ja teet ostamisesta helppoa.

Mitä sitten pitäisi tehdä?

MicroMedian Auditointityöpajassa tarkastellaan juuri teidän yrityksen kaupallista kokonaisuutta myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin tuloksena syntyy ehdotus käytännön toimenpiteistä, joiden avulla nopeutat ja tehostat asiakashankintaa. 

MicroMedia Logo Avatar
Myynti
Yhteystiedot
+358 800 0 5055
info@micromedia.fi

Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli

Järjestimme kolmen webinaarin sarjan, joiden sisältö rakentuu tekemässämme tutkimuksessa tehtyihin havaintoihin ja asiantuntijoiden näkemyksiin.

WEBINAARITALLENNE

Miten markkinointi ja myynti saadaan datan avulla toimimaan tehokkaasti yhteen ja tuottamaan tuloksia?

Kysyimme päättäjiltä, miten asiakasdataa hyödynnetään yritysten myynnissä ja markkinoinnissa.

WEBINAARITALLENNE

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa - Mitä, kenelle, koska, miten?

Miten hallita ja tunnistaa asiakkaiden pitkiä ostosyklejä, eikä vain välittömiä myyntimahdollisuuksia? Ja hyödyntää tietoa markkinoinnissa? 

WEBINAARITALLENNE

Sisältömarkkinointi X ABM - B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023

Miten nopeutat ja tehostat myyntiäsi kohdentamalla viestisi päätöksentekijöille juuri oikeaan aikaan oikeassa paikassa?
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus