WEBINAARI 27.10. klo 9.00-10.00

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa – Mitä, kenelle, koska, miten?

Markkinoinnin ja myynnin
yhteispeli 2022 -tutkimus

WEBINAARI
Järjestimme torstaina 15.9.2022 klo 9.00-10.00 webinaarin, jossa julkistimme tutkimuksen tulokset.

WEBINAARI

Miten markkinointi ja myynti saadaan datan avulla toimimaan tehokkaasti yhteen ja tuottamaan tuloksia?

MARKKINOINNIN JA MYYNNIN YHTEISPELI 2022 -TUTKIMUS
Kysyimme päättäjiltä, miten asiakasdataa hyödynnetään yritysten myynnissä ja markkinoinnissa.

Järjestimme torstaina 15.9.2022 klo 9.00-10.00 webinaarin, jossa julkistimme tutkimuksen tulokset. 

Paneelissa aiheesta keskustelivat Lääkärikeskus Aavan B2B-myyntijohtaja Mika Järvinen sekä strategiajohtaja Joona Kapanen ja toimitusjohtaja Timo Häkkinen MicroMedialta.

Mitä yhteisesti seurattavia tavoitteita olette määrittäneet markkinoinnille ja myynnille?

Mitä datalähteitä hyödynnätte markkinoinnin ja myynnin toimenpiteissä?

Mitä datan keräämiseen ja hyödyntämiseen liittyviä järjestelmiä teillä on käytössä?

aava-highres-29-683x1024-2-1024x576-1-e1662022492244.jpg

Mika Järvinen

Myyntijohtaja | Yritysasiakkaat
Aava logo 1
TimoH_kansikuva-kuva-e1662022516182.jpg

Timo Häkkinen

Managing Director | Partner
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1
joona-kansikuva_kuva-e1662022568530.jpg

Joona Kapanen

Strategy Director | Partner
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1
Ilmoittaudu seuraavaan webinaariin!

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa -
Mitä, kenelle, koska, miten?

Miten hallita ja tunnistaa asiakkaiden pitkiä ostosyklejä, eikä vain välittömiä myyntimahdollisuuksia?
Ja hyödyntää tietoa markkinoinnissa?

Ostoaietieto (intent data) on kohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Tämän tiedon avulla pystytään optimoimaan markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet asiakaskohtaisesti.

Aiheesta keskustelevat Atean Lead Manager Petri Henriksson sekä asiakkuusjohtaja Kimmo Luoma ja PreSalesin johtaja Henri Eerola MicroMedialta.

Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia.

Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

Jokainen kasvua tekevä yritys haluaa tietää missä ostoprosessin vaiheessa asiakkaat kulloinkin ovat ja miten heitä voisi palvella parhaiten eri vaiheissa. Näin rakennat luottamusta, kasvatat kysyntää, kehität asiakaskokemusta ja teet ostamisesta helppoa.

Mitä sitten pitäisi tehdä?

MicroMedian Auditointityöpajassa tarkastellaan juuri teidän yrityksen kaupallista kokonaisuutta myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin tuloksena syntyy ehdotus käytännön toimenpiteistä, joiden avulla nopeutat ja tehostat asiakashankintaa. 

joona kansikuva kuva e1662022568530 1 1
Joona Kapanen
Marketing Director | Partner
+358 44 022 0689
joona.kapanen@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus