Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia

B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä.

Syynä on yleensä se, ettei sisältömarkkinointia ole kytketty osaksi liidien hallintaa ja myyntiä. Kohderyhmäperusteinen markkinointi – tai jopa Account-Based Marketing – kytkee sisältömarkkinoinnin toimenpiteet ostoaietietoon ja myynnin prosessiin, jolloin tavoitat oikeat päättäjät oikeilla sisällöillä oikeaan aikaan.

Lataa oppaamme, josta saat ohjeet oikeaoppiselle B2B-sisältömarkkinoinnille!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Katso muita oppaitamme

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Antti Thilman
Content Designer
+358 50 346 3754
antti.thilman@micromedia.fi