Main Menu
Tag: Antti Thilman
Sisältömarkkinoinnin manifesti
13.12.2022
Antti Thilman
Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä. Syynä on yleensä se, ...
Lue lisää >>
Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?
16.9.2022
Antti Thilman
B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka ...
Lue lisää >>
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
15.9.2022
Antti Thilman
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>
Minkälainen sisältömarkkinointi sopii asiantuntijavetoiseen palvelu- ja ratkaisuliiketoimintaan?
8.12.2021
Antti Thilman
Muutama vuosi sitten kohistiin siitä, kuinka inbound-markkinointi tulee syrjäyttämään outboundin kaikessa B2B-markkinoinnissa. Tämä väite ei kuitenkaan toteutunut asiantuntijavetoisessa ratkaisu- ja palveluliiketoiminnassa. Ja kuten yleensä, teesin ...
Lue lisää >>
Nosta LinkedIn-mainontasi uudelle tasolle HubSpotin listoilla
29.10.2021
Antti Thilman
HubSpot-listoihin perustuva LinkedIn-mainonta on entistäkin tehokkaampi täsmäase oikeanlaisen liikenteen sekä yrityksen tunnettuuden kasvattamiseen.
Lue lisää >>
Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi?
9.2.2021
Antti Thilman
Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi? Jos työskentelet B2B-yrityksen myynnissä tai markkinoinnissa, et ole voinut välttyä kuulemasta markkinoinnin automaatiosta. Mutta mikään ei ole ...
Lue lisää >>
Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen?
17.1.2020
Antti Thilman
Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen? Myynti ja markkinointi ovat aina kipuilleet omien rooliensa kanssa. Myynti on huonosti ymmärtänyt markkinointia ja mieltänyt ...
Lue lisää >>
Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta?
11.12.2019
Antti Thilman
Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta? Microsoftin Jussi Tolvasen puheenvuoro oli aiheiltaan ehkä monipuolisin Ride2020 tapahtumassa. Hän puhui paljon siitä, miten teknologia ...
Lue lisää >>
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Myynti
Ostoaietieto
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä