Tag: Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnin manifesti

Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä. Syynä on yleensä se, …

Lue lisää >>

Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka …

Lue lisää >>

Miksi ihanneasiakkaiden määrittely on tärkeää?

Mitä kannattaa ottaa huomioon B2B-ostajapersoonien rakentamisessa? Ostajapersoonien tunnistaminen on sisältömarkkinoinnissa tärkeää tietääksemme, keitä tuotetuilla sisällöillä – ja markkinoinnissa ylipäätään – halutaan puhutella. Demografisiin tekijöihin pohjautuvat …

Lue lisää >>

Minkälainen sisältömarkkinointi sopii asiantuntijavetoiseen palvelu- ja ratkaisuliiketoimintaan?

Muutama vuosi sitten kohistiin siitä, kuinka inbound-markkinointi tulee syrjäyttämään outboundin kaikessa B2B-markkinoinnissa. Tämä väite ei kuitenkaan toteutunut asiantuntijavetoisessa ratkaisu- ja palveluliiketoiminnassa. Ja kuten yleensä, teesin …

Lue lisää >>

4 ohjetta inbound-markkinoinnin tulosten parantamiseen

Inbound-markkinoinnin teho riippuu siihen tehdyistä panostuksista. Näillä ohjeilla teet aidosti menestyksestä inbound-markkinointia.

Lue lisää >>

Tarkistuslista B2B-myynnin ja markkinoinnin prosessien analysoimiseksi sekä tehostamiseksi

Miten analysoida B2B-myynnin ja markkinoinnin tulokset edellisellä vuosipuoliskolla? Miten suunnitella täsmälliset toimenpiteet seuraavalle?

Lue lisää >>

4 keinoa varmistaa onnistunut uusasiakaskohtaaminen markkinoinnin avulla

Usein B2B-myyntiprosessi alkaa jo prospektin ensimmäisestä verkkovierailusta. Paremmat tulokset saadaan, jos ensin maltetaan markkinoida.

Lue lisää >>

Töiden merkeissä – ne 100 kunnian työpäivää

Tehdäänpä töitä. Aloitetaan katsomalla mitä on jäänyt talvella tekemättä. Juhlistetaan kevättä kaivelemalla päivänvaloon ne jo hieman pölyä keränneet markkinointisuunnitelmat vuodenvaihteesta. Ne joiden aloitus viivästyi kunnes …

Lue lisää >>

4 hoitomallia myyntiprosessin epäjatkuvuuskohtien korjaamiseksi

Ostajan käytös ei aina vastaa B2B-myyntiprosessia. Lisäämällä nämä 4 vaihetta myyntiprosessiin ja CRM:n hoidat myös B2B-myynnin hylkiöt.

Lue lisää >>

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi?

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi? Jos työskentelet B2B-yrityksen myynnissä tai markkinoinnissa, et ole voinut välttyä kuulemasta markkinoinnin automaatiosta. Mutta mikään ei ole …

Lue lisää >>