Tag: B2B Markkinointi

Sisältömarkkinoinnin manifesti

Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä. Syynä on yleensä se, ...
Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?

Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>

Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi

Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös ...
Lue lisää >>

B2B-markkinoinnin pimeä data

B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri ...
Lue lisää >>

3 vinkkiä ABM-markkinoinnin sisältöpersonointiin

Account-Based Marketing (ABM) -toimintamallin eri määritelmät sisältävät yhden, kaikissa esiintyvän kriteerin: asiakaskohtaisesti kerätyn insightin hyödyntämisen personoinnissa. Nimensä mukaisesti ABM-markkinointia tehdään asiakaskohtaisesti, jolloin perinteiset B2B-markkinoinnin viestit, ...
Lue lisää >>

Tulospalvelu: Syyskuu 2021

Nyt on aika ottaa loppukiri tämän vuoden osalta ja varmistaa 2022 aktiviteetit! Nyt on aika ottaa loppukiri vuodelle 2021 ja suunnitella tulevaa. Muistuttelimme elokuun uutiskirjeessä ...
Lue lisää >>

Tulospalvelu: Elokuu 2021

Syksyllä tehdään tulosta! Yrityksissä on aloitettu tekemään lomien jälkeen töitä loppuvuoden kasvutavoitteiden saavuttamiseksi. Niin myös meillä. Olemme ehtineet palvella jo lukuisia asiakkaita elokuun aikana ja ...
Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Kun valitset digitaalisen markkinoinnin kumppania, kannattaa perehtyä kumppanin toimialaosaamiseen ja referensseihin.
Lue lisää >>

4 ohjetta markkinoinnin tason nostamiseksi

Ilman mitattavia tavoitteita B2B-markkinointi jää liiketoiminnan ulkokehälle. Vaatimusten kiristämisellä kasvatetaan tuloksia ja arvostusta.
Lue lisää >>

Tarkistuslista B2B-myynnin ja markkinoinnin prosessien analysoimiseksi sekä tehostamiseksi

Miten analysoida B2B-myynnin ja markkinoinnin tulokset edellisellä vuosipuoliskolla? Miten suunnitella täsmälliset toimenpiteet seuraavalle?
Lue lisää >>