Main Menu
Tag: B2B Markkinointi
Sisältömarkkinoinnin manifesti
13.12.2022
Antti Thilman
Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä. Syynä on yleensä se, …
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
15.9.2022
Antti Thilman
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä …
Tiedon muruset: Dataohjattu, dynaaminen B2B-myynti ja -markkinointi
20.4.2022
B2B Markkinointi
Inbound-markkinointia ohjaa ostajan käyttäytyminen ja eteneminen ostoprosessillaan. B2B-ostajaa tuetaan ostoprosessin vaiheen mukaisella informaatiolla ja hyötytiedolla. Toiminto on tyypillisesti ollut markkinoinnin omistuksessa, vaikka kompleksi B2B-ostaminen vaatii myös …
B2B-markkinoinnin pimeä data
4.3.2022
B2B Markkinointi
B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön. Kyse on eri …
3 vinkkiä ABM-markkinoinnin sisältöpersonointiin
9.2.2022
Account Based Marketing
Account-Based Marketing (ABM) -toimintamallin eri määritelmät sisältävät yhden, kaikissa esiintyvän kriteerin: asiakaskohtaisesti kerätyn insightin hyödyntämisen personoinnissa. Nimensä mukaisesti ABM-markkinointia tehdään asiakaskohtaisesti, jolloin perinteiset B2B-markkinoinnin viestit, …
Tulospalvelu: Syyskuu 2021
2.11.2021
B2B Markkinointi
Nyt on aika ottaa loppukiri tämän vuoden osalta ja varmistaa 2022 aktiviteetit! Nyt on aika ottaa loppukiri vuodelle 2021 ja suunnitella tulevaa. Muistuttelimme elokuun uutiskirjeessä …
Tulospalvelu: Elokuu 2021
5.10.2021
B2B Markkinointi
Syksyllä tehdään tulosta! Yrityksissä on aloitettu tekemään lomien jälkeen töitä loppuvuoden kasvutavoitteiden saavuttamiseksi. Niin myös meillä. Olemme ehtineet palvella jo lukuisia asiakkaita elokuun aikana ja …
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin
1.10.2021
B2B Kumppani
Kun valitset digitaalisen markkinoinnin kumppania, kannattaa perehtyä kumppanin toimialaosaamiseen ja referensseihin.
4 ohjetta markkinoinnin tason nostamiseksi
24.9.2021
B2B Markkinointi
Ilman mitattavia tavoitteita B2B-markkinointi jää liiketoiminnan ulkokehälle. Vaatimusten kiristämisellä kasvatetaan tuloksia ja arvostusta.
Tarkistuslista B2B-myynnin ja markkinoinnin prosessien analysoimiseksi sekä tehostamiseksi
7.9.2021
B2B Markkinointi
Miten analysoida B2B-myynnin ja markkinoinnin tulokset edellisellä vuosipuoliskolla? Miten suunnitella täsmälliset toimenpiteet seuraavalle?
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Myynti
Ostoaietieto
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä