Webinaari 29.11.2023 klo 09.00-09.30
TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille
Toimitilamarkkinassa menestyy se, joka tuntee ennakkoon asiakkaiden tarpeet
Webinaarissamme keskustelimme siitä, miten toimitilamarkkina on muuttunut viime vuosina ja minkälaiset asiat vaikuttavat yritysten vuokrauspäätöksiin.
Viime vuosien ilmiöt ovat kohdelleet toimitilamarkkinaa erityisen rajusti. Koronapandemia, työnteon murros ja talouden ailahtelu ovat luoneet alalle uusia haasteita. Arvon kasvattaminen kiinteistömarkkinan nopeasti muuttuvassa tilanteessa edellyttää kykyä ennakoida vuokralaisten tarpeet mahdollisimman hyvin.
Ostoaietiedon avulla olet muita edellä
Lisäksi kerromme, miten ostoaietieto auttaa kehittämään kiinteistön arvoa lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Ostoaietieto kertoo, kuka vuokraa, mitä vuokraa ja milloin vuokraa.
- 29.11.2023
- 9 - 9.30
- Microsoft Teams
Tilaa webinaaritallenne sähköpostiin!
Puhujat
Petteri Kakkola
Planning Director
Petteri on kokenut suunnittelujohtaja. Häntä motivoi eniten markkinoinnin, viestinnän ja myynnin aktiviteettien yhdistäminen tuloksellisiksi kokonaisuuksiksi. Hänen laaja-alainen kokemuksensa tuo lisäarvoa toimitilamarkkinoinnin kehittämiseen.
Timo Koivusaari
Project Director | Partner
Timolla on pitkä kokemus brändien rakentamisessa ja työskentelystä toimitilamarkkinoinnin parissa.
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen
- Autamme löytämään kohderyhmäyritykset ja -päättäjät juuri teidän tarpeeseenne
- Autamme määrittämään, mitä tietoa juuri teidän yrityksenne tarvitsee
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn tiedon helposti hyödynnettävään muotoon
- Kampanjan laajuuden ollessa riittävä, voimme laatia datan perusteella myös markkina-analyysin sekä mahdollisia tunnistettavia trendejä
- Autamme suunnittelemaan myös kohdistettuja toimenpiteitä, joilla valittuja kohderyhmiä voidaan auttaa hankintaprosessissa eteenpäin
- Voimme hyödyntää haastatteluista kerättyä tietoa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, videoiden tai erilaisten oppaiden tuottamiseen
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.
Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus