Kasvutusten 2025: Kasvukompassi B2B-Kasvuun

Tapahtuma

Älykäs kasvu ei synny sattumalta

– se rakennetaan asiakkaan ostopolun äärellä

Asiakas kaiken keskiöön ja ostopolku ohjaamaan myyntiä ja markkinointia. Mikään ei ole yhtä itsestäänselvää B2B liiketoiminnassa, mutta juurikin itsestäänselvyydet usein jäävät kompleksisuuden ja siilojen alle. Jos asiakasymmärrys, ostoaietieto ja modernin ostopolun murros ei vielä ole myynnin ja markkinoinnin ytimessä on tämä tapahtuma juuri sinulle.

B2B-ostaminen on murroksessa

Ostoprosessit pitenevät, polut pirstaloituvat, kosketuspisteiden määrä kasvaa, päätöksenteko hajautuu ja tekoälyagentit astuvat mukaan esivalintaan ja vertailuun. Siksi organisoituminen asiakkaan ostopolun äärelle on tärkeämpää kuin koskaan.

Asiakkaat odottavat entistä henkilökohtaisempaa ja dataan perustuvaa kohtaamista. Vain ne yritykset, jotka ymmärtävät asiakkaan ostopolun vaiheet, exit-kriteerit ja ostosignaalit sekä osaavat palvella sekä ihmisiä että tekoälyä selkeällä viestillä, pystyvät rakentamaan kestävää kasvua. Myynnin ja markkinoinnin tehtävä on palvella ostopolkua strategisesti: tunnistaa ostointentio, nopeuttaa siirtymistä vaiheesta toiseen ja tehdä ostamisesta helpompaa

Järjestämme Kasvutusten 2025 -aamupäivän, jossa pysähdymme ostopolun ymmärryksen ja hyödyntämisen äärelle. Varaa paikkasi ja tule kuulemaan käytännön esimerkkejä ja vinkkejä siitä, miten voitte organisoitua asiakkaan ostopolun äärelle ja saavuttaa kilpailuetua.

Agenda

08:30

Aamukahvi ja pientä aamupalaa

08:50

B2B-ostopolku nyt ja tulevaisuudessa
Miksi ostopolun murros haastaa perinteiset toimintamallit ja mitä uusia mahdollisuuksia se avaa?
1751351500976
Matilda Kivinen

Chief Growth Officer, MicroMedia

09:15

Datasta kasvun kompassi
Näin muutat asiakas-, markkina- ja ostoaiedatan käytännön ymmärrykseksi, joka synnyttää toimintaa, tukee johtamista ja luo kilpailuetua ennen kilpailijoita..
Rautiainen Mika2 4293x6433px e1760079899138
Mika Rautiainen

Research Director, MicroMedia

09:40

Markkinointi ostopolun ohjaajana
Miten rakentaa mitattava markkinointikoneisto, joka tunnistaa oikean hetken asiakkaan polulla ja muuttaa ostoaiesignaalin kaupoiksi?
joona kansikuva kuva e1662022568530 1 1
Joona Kapanen

Strategy Director, MicroMedia

10:05

Ostopolun alkupään työkalupakki
Miksi kartoittava tapaamistuotanto ja PreSales ovat edelleen myynnin kasvun moottori ja miten tuot mukaan uusia datapisteitä.
Kimmo kansikuva kuva e1663566991620
Kimmo Luoma

Director, Sales & Business Development, MicroMedia

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu mukaan ja ota askel kohti älykkäämpää B2B-kasvua!
Varaa paikkasi ja tule mukaan keskustelemaan:

Paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuus on veloitukseton. Huomioithan, että tilaisuus on tarkoitettu kasvu-, myynti- ja markkinointijohtajille sekä henkilöille, jotka suoraan tai välillisesti johtavat markkinointi- tai myyntitiimejä. Mikäli et osu tähän profiiliin saatamme peruuttaa ilmoittautumisen.

MicroMediaSlogan Musta SVG

Mikä MicroMedia?

MicroMedia on moderni B2B-toimisto, jonka tarina ulottuu yli 50 vuoden taakse. Tänä päivänä olemme kumppani, joka auttaa sinua tekemään myynnistä ja markkinoinnista älykkäämpää, vaikuttavampaa ja mitattavaa – asiakasymmärryksen ja datan voimalla. Palvelumme kattavat koko kaupallisen polun: tutkimuksista ja insightista aina markkinointiin, presalesiin ja myynnin tukeen.

kasvotusten musta

Mikä on Kasvutusten 2025?

Kasvutusten 2025 on MicroMedian tapahtumakonsepti, jossa kohtaavat B2B-kasvun kolme kulmakiveä: Myynti, Markkinointi ja Insight. Tämä on tapahtuma kaikille B2B-johtajille, jotka haluavat muuttaa asiakasymmärryksen mitattavaksi, älykkääksi liiketoiminnaksi.