- To 6.11.2025
- klo 08.30-10.30
- Helsinki
Tapahtuma
Älykäs kasvu ei synny sattumalta
– se rakennetaan asiakkaan ostopolun äärellä
- To 6.11.2025
- klo 08.30-10.30
- Helsinki
Asiakas kaiken keskiöön ja ostopolku ohjaamaan myyntiä ja markkinointia. Mikään ei ole yhtä itsestäänselvää B2B liiketoiminnassa, mutta juurikin itsestäänselvyydet usein jäävät kompleksisuuden ja siilojen alle. Jos asiakasymmärrys, ostoaietieto ja modernin ostopolun murros ei vielä ole myynnin ja markkinoinnin ytimessä on tämä tapahtuma juuri sinulle.
B2B-ostaminen on murroksessa
Ostoprosessit pitenevät, polut pirstaloituvat, kosketuspisteiden määrä kasvaa, päätöksenteko hajautuu ja tekoälyagentit astuvat mukaan esivalintaan ja vertailuun. Siksi organisoituminen asiakkaan ostopolun äärelle on tärkeämpää kuin koskaan.
Asiakkaat odottavat entistä henkilökohtaisempaa ja dataan perustuvaa kohtaamista. Vain ne yritykset, jotka ymmärtävät asiakkaan ostopolun vaiheet, exit-kriteerit ja ostosignaalit sekä osaavat palvella sekä ihmisiä että tekoälyä selkeällä viestillä, pystyvät rakentamaan kestävää kasvua. Myynnin ja markkinoinnin tehtävä on palvella ostopolkua strategisesti: tunnistaa ostointentio, nopeuttaa siirtymistä vaiheesta toiseen ja tehdä ostamisesta helpompaa
Järjestämme Kasvutusten 2025 -aamupäivän, jossa pysähdymme ostopolun ymmärryksen ja hyödyntämisen äärelle. Varaa paikkasi ja tule kuulemaan käytännön esimerkkejä ja vinkkejä siitä, miten voitte organisoitua asiakkaan ostopolun äärelle ja saavuttaa kilpailuetua.
Agenda
08:30
08:50
Miksi ostopolun murros haastaa perinteiset toimintamallit ja mitä uusia mahdollisuuksia se avaa?

Matilda Kivinen
Chief Growth Officer, MicroMedia
09:15
Näin muutat asiakas-, markkina- ja ostoaiedatan käytännön ymmärrykseksi, joka synnyttää toimintaa, tukee johtamista ja luo kilpailuetua ennen kilpailijoita..

Mika Rautiainen
Research Director, MicroMedia
09:40
Miten rakentaa mitattava markkinointikoneisto, joka tunnistaa oikean hetken asiakkaan polulla ja muuttaa ostoaiesignaalin kaupoiksi?

Joona Kapanen
Strategy Director, MicroMedia
10:05
Miksi kartoittava tapaamistuotanto ja PreSales ovat edelleen myynnin kasvun moottori ja miten tuot mukaan uusia datapisteitä.

Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development, MicroMedia
Ilmoittaudu
- Miten ostopolun signaalit tunnistetaan
- Kuinka data muuttuu kasvun kompassiksi
- Miten markkinointi ja presales vauhdittavat konversioita
- To 6.11.2025
- klo 08.30-10.30
- MicroMedian toimisto, Bulevardi 21, 9 krs. Helsinki
Paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuus on veloitukseton. Huomioithan, että tilaisuus on tarkoitettu kasvu-, myynti- ja markkinointijohtajille sekä henkilöille, jotka suoraan tai välillisesti johtavat markkinointi- tai myyntitiimejä. Mikäli et osu tähän profiiliin saatamme peruuttaa ilmoittautumisen.
Mikä MicroMedia?
MicroMedia on moderni B2B-toimisto, jonka tarina ulottuu yli 50 vuoden taakse. Tänä päivänä olemme kumppani, joka auttaa sinua tekemään myynnistä ja markkinoinnista älykkäämpää, vaikuttavampaa ja mitattavaa – asiakasymmärryksen ja datan voimalla. Palvelumme kattavat koko kaupallisen polun: tutkimuksista ja insightista aina markkinointiin, presalesiin ja myynnin tukeen.
Mikä on Kasvutusten 2025?
Kasvutusten 2025 on MicroMedian tapahtumakonsepti, jossa kohtaavat B2B-kasvun kolme kulmakiveä: Myynti, Markkinointi ja Insight. Tämä on tapahtuma kaikille B2B-johtajille, jotka haluavat muuttaa asiakasymmärryksen mitattavaksi, älykkääksi liiketoiminnaksi.