WEBINAARI

Micromedia logo valkoinen

X

Aalto logo
WEBINAARI

Uudet tutkimustulokset julki – Markkinoinnin tila suomalaisissa B2B-yrityksissä

Markkinoinnin tila -tutkimus julkistettiin maaliskuussa 2025 ja tässä webinaarissa kuulet ensimmäistä kertaa tutkimusaineiston B2B-yritysten otoksen tuloksia. Webinaarissa kuulet mm.

  • Missä suomalaiset B2B-yritykset loistavat ja missä on kehittämisen varaa
  • Eri toimialojen yritysten näkemyksiä budjetointiin, tekoälyn hyödyntämiseen ja markkinointitapojen kehittämiseen
  • Konkreettisia vertailutietoja, jotka auttavat sinua parantamaan oman yrityksesi markkinointia

Nyt jo yhdeksättä kertaa toteutettu Markkinoinnin tila –tutkimus on vuosien aikana vakiinnuttanut asemansa suomalaisen markkinoinnin vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistamisessa. Tutkimuksen vastuullisena johtajana toimii professori Johanna Frösén. Tutkimusaineisto on kerätty yhteistyössä Markkinoinnin tila -tutkimuksen pitkäaikaisen yhteistyökumppanin MicroMedian kanssa.

Frösén_O

Johanna Frösén

Aalto-yliopisto
Huhtala_O

Juho-Petteri Huhtala

Aalto-yliopisto
Vassinen_O

Antti Vassinen

Aalto-yliopisto
Bäckman_O

Nora Bäckman

Aalto-yliopisto
Pete_O_01

Petri Ojanen

MicroMedia