Tietopankki

Tukevaa näkemystä B2B-markkinoinnista.

Webinaarit

Webinaari 28.11.24

Tulevaisuuden kiinteistömarkkinointi

Webinaari 31.10.24

Ostoaietieto
tunnistaa tarpeet ja toiveet

Webinaari 04.04.24

ICT-OSTOAIETIETO 2024 - Miten keräät, hallitset ja hyödynnät yritysten investoint­ipäätöksiin liittyvää ostoaietietoa?

Webinaari 29.11.23

TOIMITILOJEN VALINTAPERUSTEET 2024 - Miten hyödynnät tietoa ja luot arvoa kiinteistöille

Webinaari 25.10.23

Account-Based Marketing ❤️ Ostoaietieto – Ostoaietiedon avulla markkinointi osuu aina maaliin

Webinaari 27.09.23

Ostoaietieto – Tunne B2B-asiakkaittesi tulevaisuuden tarpeet jo tänään

Webinaarisarja | Tallenne

Markkinoinnin ja myynnin
yhteispeli 2022

Blogit

Ostoaietieto auttaa löytämään oikeat asiakkaat oikeaan aikaan

Kerätyn ostoaietiedon avulla lämpimät liidit voi erottaa kylmistä ja kohdentaa resursseja niin, että myyntitiimit voivat keskittyä potentiaalisimpiin asiakkaisiin.
Lue lisää >>

B2B-myyjän hyve 2024

Karu fakta kaikille B2B-myynnin toiveajattelijoille ja toisaalta ns. klousaajille: Vain muutama prosentti B2B-yrityksen kohderyhmästä on juuri nyt aktiivisesti ostamassa. Ostoaietiedon kerääminen kuuluu B2B-myynnin hyveisiin.
Lue lisää >>

Ostoaietiedon anatomia 3+3

Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Dataa voi hyödyntää yrityskohtaisia (account) toimenpiteitä laajemminkin sekä myynnissä ...
Lue lisää >>

MicroMedia vahvistaa läsnäoloaan Pirkanmaalla

Tiedote 14.11.2023 Asiakkaamme saavat nyt kattavat B2B-myynnin ja markkinoinnin palvelut Pirkanmaalla paikallisella ja vankalla ammattitaidolla, kun A-J Tähtinen liittyy MicroMedian tiimiin Senior Advisorin roolissa. Hän ...
Lue lisää >>

Ostoaietieto & B2B-myynti: mitä, miksi, miten?

Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteistä kerättyä tietoa, joka kertoo B2B-yrityksen nykyisistä ja tulevista tarpeista. Tämän tiedon avulla voidaan toteuttaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä reaaliaikaisesti (Real-time marketing) ja asiakaskohtaisesti (Account-based ...
Lue lisää >>

Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea

Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa ...
Lue lisää >>

Työkalut

Liidilaskuri

Liidilaskurimme avulla voit laskea montako SQL ja MQL liidiä tarvitset päästäksesi myyntitavoitteeseesi.
Sen avulla myös näet arvion, kuinka hyvin markkinointisi tuottaa tällä hetkellä.