Tag: Asiakastarina

Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea

Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa työtä.

Lue lisää >>

MicroMedia auttoi Lääkärikeskus Aavaa yhdistämään myynnin ja markkinoinnin

Meidän tavoitteenamme on myydä ratkaisuja asiakasyritystemme ongelmiin, ei tuputtaa palveluitamme. Siksi asiakasymmärryksen syventäminen ostoaietiedolla on ollut meille yhtä tärkeää kuin ostoikkunoiden selvittäminen ja myyntimahdollisuuksien paikantaminen. Ostoaietieto auttaa meitä täsmentämään viestejämme sekä tuottamaan asiakkaillemme aidosti hyödyllisiä sisältöjä.

Lue lisää >>