ICT-webinaari 2025
- 10 kohdan tiekartta ICT-markkinoinnille
ICT-markkinabarometri kertoo, mitä myyjien ja ostajien mielessä liikkuu.
Esittelemme tutkimuslöydösten pohjalta 10 kohdan tiekartan ICT-yrityksen markkinoinnille
13.2.2025 klo 9.00 – 9.30
Haluamme jakaa kanssasi uusimmat näkemykset, suositukset ja työkalut, jotka auttavat menestymään ICT-alalla vuonna 2025
Selvitimme, mitä myyjien ja ostajien mielessä liikkuu. Tule mukaan webinaariimme, jossa asiakkuusjohtajamme Kimmo Luoma esittelee haastattelututkimuksen löydösten pohjalta 10 kohdan tiekartan ICT-yrityksen markkinoinnille.
Toimitamme webinaaritallenteen sekä markkinabarometrin kaikille ilmoittautuneille.
ICT-markkinabarometri 2025 yhdistää ostajien ja myyjien näkemykset
ICT-markkinassa teknologiset trendit, markkinasentimentti ja asiakkaiden odotukset kumppaneille muuttuvat jatkuvasti. Tämä tekee markkinoinnin roolista entistä keskeisemmän yritysten kasvun ohjaamisessa.
Yli 800 ostajan ja myyjän haastatteluun pohjautuva MM ICT-markkinabarometri 2025 -raportti pureutuu markkinan, investointitarpeiden ja ostamisen keskeisiin muutoksiin sekä tarjoaa asiakkaiden terveiset kumppaneille.
Ilmoittaudu mukaan
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development | Partner
Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä
MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen
- Autamme löytämään kohderyhmäyritykset ja -päättäjät juuri teidän tarpeeseenne
- Autamme määrittämään, mitä tietoa juuri teidän yrityksenne tarvitsee
- Kokoamme haastatteluilla kerätyn tiedon helposti hyödynnettävään muotoon
- Kampanjan laajuuden ollessa riittävä, voimme laatia datan perusteella myös markkina-analyysin sekä mahdollisia tunnistettavia trendejä
- Autamme suunnittelemaan myös kohdistettuja toimenpiteitä, joilla valittuja kohderyhmiä voidaan auttaa hankintaprosessissa eteenpäin
- Voimme hyödyntää haastatteluista kerättyä tietoa myös markkinointisisältöjen, kuten tutkimusraporttien, blogitekstien, videoiden tai erilaisten oppaiden tuottamiseen
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.
Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.
Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.
Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen.
Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus