MM_Logo

ICT-webinaari 2025

- 10 kohdan tiekartta ICT-markkinoinnille

ICT-markkinabarometri kertoo, mitä myyjien ja ostajien mielessä liikkuu.

Haluamme jakaa kanssasi uusimmat näkemykset, suositukset ja työkalut, jotka auttavat menestymään ICT-alalla vuonna 2025

Selvitimme, mitä myyjien ja ostajien mielessä liikkuu. Katso webinaariimme, jossa asiakkuusjohtajamme Kimmo Luoma esitteli haastattelututkimuksen löydösten pohjalta 10 kohdan tiekartan ICT-yrityksen markkinoinnille.

ICT-markkinabarometri 2025 yhdistää ostajien ja myyjien näkemykset

ICT-markkinassa teknologiset trendit, markkinasentimentti ja asiakkaiden odotukset kumppaneille muuttuvat jatkuvasti. Tämä tekee markkinoinnin roolista entistä keskeisemmän yritysten kasvun ohjaamisessa.

Yli 800 ostajan ja myyjän haastatteluun pohjautuva MM ICT-markkinabarometri 2025 -raportti pureutuu markkinan, investointitarpeiden ja ostamisen keskeisiin muutoksiin sekä tarjoaa asiakkaiden terveiset kumppaneille.

Katso webinaaritallenne
Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620-1.jpg

Kimmo Luoma

Director, Sales & Business Development | Partner 

Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Kimmo_kansikuva_kuva-e1663566991620-1.jpg
Kimmo Luoma
Director, Sales & Business Development | Partner 
+358 50 372 5693 kimmo.luoma@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus