Katso tallenne​

Markkinoinnin tila -tutkimus
-suomalaisen B2B-markkinoinnin tilannekuva

Markkinoinnin tila -tutkimus julkistettiin maaliskuussa 2025 ja webinaarissa kuultiin ensimmäistä kertaa tutkimusaineiston B2B-yritysten otoksen tuloksia.

Nyt jo yhdeksättä kertaa toteutettu Markkinoinnin tila –tutkimus on vuosien aikana vakiinnuttanut asemansa suomalaisen markkinoinnin vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistamisessa. Tutkimuksen vastuullisena johtajana toimii professori Johanna Frösén. Tutkimusaineisto on kerätty yhteistyössä Markkinoinnin tila -tutkimuksen pitkäaikaisen yhteistyökumppanin MicroMedian kanssa.

Lataa Markkinoinnin tila -tutkimusraportti​ (B2B)
Lataa Markkinoinnin tila -tutkimusraportti (laaja)
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia. 
Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

MicroMedia on kokonaisvaltainen kumppanisi tiedon keräämiseen, analysoimiseen ja hyödyntämiseen

Ota yhteyttä

Pete_O_01
Petri Ojanen
Strategy Director | Partner 
+358 40 582 36 57 petri.ojanen@micromedia.fi
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus