Sisältömarkkinointi X ABM -
B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023

Miten nopeutat ja tehostat myyntiäsi kohdentamalla viestisi päätöksentekijöille juuri oikeaan aikaan oikeassa paikassa?

WEBINAARITALLENNE

WEBINAARI

Sisältömarkkinointi X ABM -
B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023

Miten sisältömarkkinointia tehdään ympäristössä, jossa myyntisyklit ovat pitkiä ja monimutkaisia?

Kuinka suunnitellaan, kohdistetaan ja jaellaan myyntiä tukevia sisältöjä monivaiheisessa palvelu- ja ratkaisumyynnissä? Mitkä ovat sisällöntuotannon suurimmat haasteet ja niiden ratkaisut? Miten pienille kohderyhmille sisältömarkkinointia voi ja kannattaa kohdistaa?

Järjestimme torstaina 8.12.2022 klo 9.00-10.00 webinaarin, jossa aiheesta keskustelivat Innofactorin Chief Marketing Officer Lasse Lautsuo sekä Content Designer Antti Thilman ja Strategy Director Joona Kapanen MicroMedialta.

kuva

Lasse Lautsuo

Chief Marketing Officer
innofactor logo rgb transparent large 2 scaled e1667384254866
Antti_Kansikuva

Antti Thilman

Content Designer
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1
joona-kansikuva_kuva-e1662022568530-1-1.jpg

Joona Kapanen

Strategy Director | Partner
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1

Vain oikein tehty
B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia

B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä.

Lataa oppaamme, josta saat ohjeet oikeaoppiselle B2B-sisältömarkkinoinnille!

MicroMedia SisaltomarkkinoinninManifesti
Micromedia Valkoinen B2B Myynti Markkinointi 1 1

Tiedämme, mitä asiakkaasi tekee tänään huomenna 60 päivän päästä puolen vuoden päästä vuoden päästä kahden vuoden päästä

Tuotamme ostoaietietoa, jonka avulla teet asiakkuusmarkkinointia.

Juuri oikeaan aikaan, juuri oikeassa kanavassa.  

Jokainen kasvua tekevä yritys haluaa tietää missä ostoprosessin vaiheessa asiakkaat kulloinkin ovat ja miten heitä voisi palvella parhaiten eri vaiheissa. Näin rakennat luottamusta, kasvatat kysyntää, kehität asiakaskokemusta ja teet ostamisesta helppoa.

Mitä sitten pitäisi tehdä?

MicroMedian Auditointityöpajassa tarkastellaan juuri teidän yrityksen kaupallista kokonaisuutta myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Auditoinnin tuloksena syntyy ehdotus käytännön toimenpiteistä, joiden avulla nopeutat ja tehostat asiakashankintaa. 

MicroMedia Logo Avatar 1
Myynti
Yhteystiedot
+358 800 0 5055
info@micromedia.fi

Markkinoinnin ja myynnin yhteispeli

Järjestimme kolmen webinaarin sarjan, joiden sisältö rakentuu tekemässämme tutkimuksessa tehtyihin havaintoihin ja asiantuntijoiden näkemyksiin.

WEBINAARITALLENNE

Miten markkinointi ja myynti saadaan datan avulla toimimaan tehokkaasti yhteen ja tuottamaan tuloksia?

Kysyimme päättäjiltä, miten asiakasdataa hyödynnetään yritysten myynnissä ja markkinoinnissa.

WEBINAARITALLENNE

Ostoaietieto B2B-markkinoinnissa - Mitä, kenelle, koska, miten?

Miten hallita ja tunnistaa asiakkaiden pitkiä ostosyklejä, eikä vain välittömiä myyntimahdollisuuksia? Ja hyödyntää tietoa markkinoinnissa? 

WEBINAARITALLENNE

Sisältömarkkinointi X ABM - B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023

Miten nopeutat ja tehostat myyntiäsi kohdentamalla viestisi päätöksentekijöille juuri oikeaan aikaan oikeassa paikassa?
Micromedia Sininen B2B Myynti Markkinointi 1 1
Autamme myyntimiestä myymään enemmän. Tukholmassa vuonna 1975 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan.

Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Tänään MicroMediassa työskentelee 40 intohimoisesti B2B-asiakashankintaan suhtautuvaa ammattilaista. MicroMedian toimipiste sijaitsee Helsingissä.

Keskitymme B2B-markkinointiin, tunnemme myynnin toimintatavat ja siksi pystymme tarjoamaan keskeiset markkinoinnin keinot myyntimahdollisuuksien tuottamiseen. 

Arvostaminen • Vastuun ottaminen • Asiakaskeskeisyys • Jatkuva kehittyminen • Rohkeus • Hauskuus