Blogi
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Ostoaietieto
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
Kaikki
- Kaikki
- Account Based Marketing
- Analytiikka
- Antti Thilman
- Asiakastarina
- Asiakkuusmarkkinointi
- B2B Kumppani
- B2B Markkinointi
- B2B Myynti
- Creative
- Digimarkkinointi
- Digitaalinen Mainonta
- Google Analytics
- Google Tag Manager
- Henri Eerola
- HubSpot
- Inbound
- Insights
- Joona Kapanen
- Kari Hartikainen
- Kimmo Luoma
- Kohdentaminen
- Kohdentamispalvelut
- Konversio
- Liidimarkkinointi
- Markkinointi
- Myynti
- Ostoaietieto
- PreSales-telemarkkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Timo Häkkinen
- Trendit
- Tulospalvelu
- Vauhtipyörä
Ostoaietieto auttaa löytämään oikeat asiakkaat oikeaan aikaan
18.6.2024
Ostoaietieto
Kerätyn ostoaietiedon avulla lämpimät liidit voi erottaa kylmistä ja kohdentaa resursseja niin, että myyntitiimit voivat keskittyä potentiaalisimpiin asiakkaisiin.
Lue lisää >>
B2B-myyjän hyve 2024
1.2.2024
Ostoaietieto
Karu fakta kaikille B2B-myynnin toiveajattelijoille ja toisaalta ns. klousaajille: Vain muutama prosentti B2B-yrityksen kohderyhmästä on juuri nyt aktiivisesti ostamassa. Ostoaietiedon kerääminen kuuluu B2B-myynnin hyveisiin.
Lue lisää >>
Ostoaietiedon anatomia 3+3
13.1.2024
Ostoaietieto
Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteissä kerättyä tietoa, joka kertoo asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista sekä tavoitteista. Dataa voi hyödyntää yrityskohtaisia (account) toimenpiteitä laajemminkin sekä myynnissä ...
Lue lisää >>
MicroMedia vahvistaa läsnäoloaan Pirkanmaalla
14.11.2023
Tiedote 14.11.2023 Asiakkaamme saavat nyt kattavat B2B-myynnin ja markkinoinnin palvelut Pirkanmaalla paikallisella ja vankalla ammattitaidolla, kun A-J Tähtinen liittyy MicroMedian tiimiin Senior Advisorin roolissa. Hän ...
Lue lisää >>
Ostoaietieto & B2B-myynti: mitä, miksi, miten?
6.9.2023
B2B Myynti
Ostoaietieto (intent data) on asiakaskohtaamispisteistä kerättyä tietoa, joka kertoo B2B-yrityksen nykyisistä ja tulevista tarpeista. Tämän tiedon avulla voidaan toteuttaa myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä reaaliaikaisesti (Real-time marketing) ja asiakaskohtaisesti (Account-based ...
Lue lisää >>
Liidipumppu tuo näkymän asiakkaiden tulevaisuuteen – Case Atea
31.10.2022
Asiakastarina
Atean ja MicroMedian Liidipumppu on toimintatapa, joka tunnistaa, kartoittaa ja laadullistaa uusia myyntimahdollisuuksia valituista yrityksistä sekä auttaa liiketoimintayksiköitä toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä sovitussa aikataulussa ja välttämään turhaa ...
Lue lisää >>
Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?
16.9.2022
Antti Thilman
B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka ...
Lue lisää >>
Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?
15.9.2022
Antti Thilman
Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>
Välitön ja vilpitön Vauhtipyörä
29.6.2022
Henri Eerola
Toisen kierrokseni MicroMedian sateenvarjon alla lähestyessä kymmenen kuukauden rajapyykkiä, ja heinäkuisen loman jo vilkkuessa horisontissa, pysähdyin pohtimaan syitä ja seurauksia. Syitä sille, että ylipäätään päätin ...
Lue lisää >>
Tulospalvelu: Helmikuu 2022
21.4.2022
Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan ...
Lue lisää >>