Tulospalvelu: Helmikuu 2022

Tulospalvelu 2022 02

Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myynnin kasvattamisessa ja nopeuttamisessa

Datan merkitys tulee kasvamaan. Tämä tarkoittaa, että myynti ja markkinointi tulevat yhdistymään järjestelmien ja datan kautta. Datan hyödyntäminen on tällä hetkellä monessa yrityksessä lapsen kengissä – tietoa ei joko ole tai sitä ei osata hyödyntää. Markkinoijalle datan hyödyntäminen antaa etumatkaa kilpailijoihin nähden, sillä mitä tarkempaa tietoa meillä on päättäjistä ja heidän tarpeistaan, sitä paremmin pystymme kohtaamaan heidät juuri oikeaan aikaan, juuri oikealla viestillä. Helmikuun uutiskirjeestä voit lukea lisää datan merkityksestä osana tulevaisuuden myyntiä ja markkinointia.

Toteutamme keväällä haastattelututkimuksen, jossa selvitämme yritysten nykyisiä toimintamalleja datan hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Jos haluat osallistua tutkimukseen, jätä yhteystietosi.

Jätä yhteystietosi >>

MicroMedia Tulospalvelu kertoo kuukausittain tuloksista, joita olemme tuottaneet asiakkaillemme.  Tehdään yhdessä töitä, että myös yrityksesi tulokset tulevat näkymään listalla.

 Jos missasit edellisen uutiskirjeen, voit lukea se täältä!

Webinaarit

Kuinka markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan?

Liiketoiminnan kasvun kannalta markkinoinnin ja myynnin yhteistyö on korvaamattoman tärkeää. MarkkinointiKollektiivin ”Markkinoinnin ja myynnin liitto” -teematilaisuus 16.2. käsitteli aihetta, miten markkinointi ja myynti saavat parhaan tuen toisistaan.

Mukana keskustelussa oli myös MicroMedian toimitusjohtaja Timo Häkkinen kertomassa, miten data ja järjestelmät vauhdittavat liiketoiminnan kasvua sekä auttaa markkinointia ja myyntiä puhaltamaan yhtään hiileen. Timon osuus alkaa kohdasta 1:28:58.

Katso webinaaritallenne >>

Blogi

B2B-markkinoinnin pimeä data

B2B-myynti ja -markkinointiorganisaatio tuottaa tyypillisesti paljon pimeää ainetta: materiaa, jonka olemassaolo tunnistetaan muttei saada näkyväksi – tai ainakaan sitä ei saada myynnin hyötykäyttöön.

Kyse on eri kanavista ja kohtaamispisteistä kerättävissä olevasta, parhaimmillaan kilpailuetua tuottavasta datasta.  Miten hyödynnetään verkkosivustoanalytiikkaa, miten liidipisteytystä, kuinka maksimoidaan puhelinhaastatteluista saadun datan arvo?

Lue blogi >>

Palvelut

Myyntitavoitteista johdettua markkinointia

Kun tavoitteesi on, että markkinointi tukee tehokkaasti myyntiä tuottamalla liidejä ja myyntimahdollisuuksia, niin tässä me voimme auttaa sinua.

Asiakkuusmarkkinoinnin keinoin tavoitamme asiakasyrityksesi ja niiden päättäjät. Kohdennamme markkinointia ostopäätöksiin vaikuttaville ihmisille monikanavaisesti ja pitkäjänteisesti. Otamme huomioon asiakkaan ostoprosessin eri vaiheet. Tavoitamme, aktivoimme ja sitoutamme heidät ja tuotamme näistä yrityksistä tehokkaasti liidejä.

Lue lisää >>

Seuraavassa uutiskirjeessä

Seuraavassa uutiskirjeessä jatkamme datan hyödyntämisen mahdollisuuksista markkinoinnin ja myynnin välisessä yhteistyössä.

Haluatko keskustella asiantuntijamme kanssa B2B-markkinoinnista?

Sovi aika >>

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.

MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirje tarjoaa kuukausittain rautaisannoksen tietoa, miten onnistut myymään enemmän ja tekemään parempaa tulosta. 

Tulospalvelun kuukauden blogissa käsitellään B2B-markkinoiden viimeisimpiä kuulumisia, onnistumisia asiakastarinoiden muodossa ja palveluitamme.

Tulospalvelu-uutiskirje tuo tietoa tuloksen tekemiseen.