Syksyllä tehdään tulosta!
Yrityksissä on aloitettu tekemään lomien jälkeen töitä loppuvuoden kasvutavoitteiden saavuttamiseksi. Niin myös meillä. Olemme ehtineet palvella jo lukuisia asiakkaita elokuun aikana ja monta uutta projektia starttaa syyskuun aikana.
MicroMedia Tulospalvelu kertoo tuntuvista tuloksista, joita olemme tuottaneet asiakkaillemme.
Tehdään yhdessä töitä, että myös sinunkin tuloksesi tulevat näkymään tällä listalla.
Blogimme
B2B-koneet käyntiin – tarkistuslista syksylle
Oletko analysoinut jo H1:sen tulokset? Mitä oppeja jäi käteen? Miten kaupallinen prosessi käyttäytyi keväällä (H1) numeroiden ja konversion näkökulmasta katsottuna? Miten myyntiprojektien vaiheet ja aikataulut menivät? Mitkä viestit purivat parhaiten, ja kenelle?
Tarkista nämä asiat ja teet parempaa B2B-liidimarkkinointia syksyllä 2021!
Takaisinkytkentä ja B2B-ostosyklit
B2B-myynti ja sen johtaminen törmäävät toistuvasti erääseen fundamenttiin ongelmaan. Asiakkaiden pitkiä ostosyklejä ei kyetä hallitsemaan, tai edes tunnistamaan, koska mittarit kannustavat tekemään näkyväksi vain tunnistettuja myyntimahdollisuuksia.
Usein myynti raportoi juurikin näitä vain tunnistettuja myyntimahdollisuuksia. Usein ne ovat tapaamisia, joista myyjiä ainakin osittain mitataan. Tällöin iso osa asiakkaan ostoprosessista on jo takanapäin ja hyödyllinen informaatio jää käyttämättä.
Yritysten ongelma on saada asiakkaan ostoprosessi näkyväksi ennen tapaamista. Kirjoitimme aiheesta blogin, josta saat vinkit kuinka teet tuon vaiheen näkyväksi ja hyödyt jo kerätystä informaatiosta.
Sisällöntuotantoa vauhdilla ja vatvomatta
Onko kaikki vielä vaiheessa ja syksyn kampanjan pitäisi olla jo livenä?
Laadukkaalla sisällöllä herätät kiinnostuksen, opastat, aktivoit ja muistutat. Suunnittelemme sisältöä eri muodoissa ja eri kanavissa julkaistavaksi. Huomioimme sisällöntuotannossa päättäjäprofiilit ja ostoprosessin vaiheet.
Luomme sisältöjä joustavasti satunnaisista tarpeista aina kampanjakokonaisuuksiin ja jatkuvaan julkaisemiseen.
Seuraavassa uutiskirjeessä
Olemme havainneet, että monilla B2B-asiantuntijaorganisaatioilla on haasteita digimarkkinoinnin konversioseurannan kehittämisessä. Seuraavassa uutiskirjeessä käsittelemme tätä aihetta tarkemmin esittelemällä yleisimpiä haasteita ja mahdollisuuksia konversioseurannan tehostamiseksi.
Haluatko keskustella asiantuntijamme kanssa B2B-markkinoinnista?