Tag: PreSales-telemarkkinointi

Myyntikeskusteludata

Asiakasymmärryksen piilevä voima: Näin muutat myyntikeskusteludatan mitattavaksi hyödyksi

Kuinka usein teidän myyntitiiminne on kirjannut tapaamisen CRM:ään, mutta jättänyt hyödyntämättä kaiken sen arvokkaan tiedon, jonka asiakas keskustelussa paljasti? Entä, kuinka usein uusasiakashankinnassa jää systemaattisesti ...
Lue lisää >>
Liidit kullaksi soittodataa hyödyntämällä

Soittodata on markkinoinnin viisasten kivi, joka muuttaa liidit kullaksi

Miksi soitto on yhä paras tapa tunnistaa asiakkaan ostopolku? Soittodata on B2B-myynnin tehokkain datalähde, koska jokainen asiakaskontakti paljastaa ostopolun vaiheen, päättäjien roolit ja konkreettiset tarpeet ...
Lue lisää >>

Mitä on kvalitatiivinen telemarkkinointi, ja miksi se on hyödykästä ja mielekästä paitsi sen ostajalle mutta myös sen tekijälle?

Alla hieman pohdintaa, miksi yrityksen kannattaa ostaa MicroMedian palveluita tai miksi MicroMedia on valtakunnan paras paikka tehdä puhelintyötä.
Lue lisää >>

Kitkatonta yhteispeliä markkinointiin ja myyntiin

Ikuisuuksien ajan on haettu tehokkaita tapoja yhdistää markkinointi ja myynti. Tahtoa ja tietoa löytyy, ja nyt löytyy myös keino viedä nämä käytäntöön.  Markkinointi keskittyy usein ...
Lue lisää >>