Main Menu
Tag: Insights
Asiakasymmärryksen piilevä voima: Näin muutat myyntikeskusteludatan mitattavaksi hyödyksi
22.9.2025
B2B Myynti
Kuinka usein teidän myyntitiiminne on kirjannut tapaamisen CRM:ään, mutta jättänyt hyödyntämättä kaiken sen arvokkaan tiedon, jonka asiakas keskustelussa paljasti? Entä, kuinka usein uusasiakashankinnassa jää systemaattisesti ...
Lue lisää >>
Tietoa, joka kasvattaa kilpailuetuasi
18.9.2025
B2B Kumppani
Tietoon perustuva kilpailuetu: Näin hyödynnät insightia päätöksenteossa Insight tarkoittaa syvällistä ymmärrystä, joka muuttaa datan ja trendit oivalluksiksi. Yrityksille se on väline, jolla voi tehdä nopeampia, ...
Lue lisää >>
Soittodata on markkinoinnin viisasten kivi, joka muuttaa liidit kullaksi
14.3.2025
B2B Myynti
Miksi soitto on yhä paras tapa tunnistaa asiakkaan ostopolku? Soittodata on B2B-myynnin tehokkain datalähde, koska jokainen asiakaskontakti paljastaa ostopolun vaiheen, päättäjien roolit ja konkreettiset tarpeet ...
Lue lisää >>
Viimeisimmät
- Kun häly kasvaa, tarkkuus voittaa: miksi kohdentaminen ratkaisee B2B-markkinoinnin tulevaisuuden?
- B2B-ostamisen trendit: Miksi ostopolun ymmärrys on B2B-myynnin ja markkinoinnin tehokkuuden ytimessä
- Miten datasta tehdään ymmärrystä – ja ymmärryksestä kilpailuetua?
- Miksi tuotteesi arvo jää pimentoon? Näin positiointi paljastaa sen
- Asiakasymmärryksen piilevä voima: Näin muutat myyntikeskusteludatan mitattavaksi hyödyksi
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kasvutusten
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Matilda Kivinen
Mika Rautiainen
Myynti
Ohjelmallinen ostaminen
Ostoaietieto
Ostopolku
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä


