Tag: Timo Häkkinen
MicroMedia auttoi Lääkärikeskus Aavaa yhdistämään myynnin ja markkinoinnin
2.11.2021
Asiakastarina
Meidän tavoitteenamme on myydä ratkaisuja asiakasyritystemme ongelmiin, ei tuputtaa palveluitamme. Siksi asiakasymmärryksen syventäminen ostoaietiedolla on ollut meille yhtä tärkeää kuin ostoikkunoiden selvittäminen ja myyntimahdollisuuksien paikantaminen. ...
Lue lisää >>
Kitkatonta yhteispeliä markkinointiin ja myyntiin
4.6.2021
Asiakkuusmarkkinointi
Ikuisuuksien ajan on haettu tehokkaita tapoja yhdistää markkinointi ja myynti. Tahtoa ja tietoa löytyy, ja nyt löytyy myös keino viedä nämä käytäntöön. Markkinointi keskittyy usein ...
Lue lisää >>
Markkinointia, joka auttaa myymään!
13.11.2019
Myynti
Markkinointia, jota johdetaan myyntitavoitteista! Perinteisesti markkinointi ja myynti ovat toimineet omissa siiloissaan. Markkinointi on keskittynyt näkyvyyteen ja brändiin, myynti myymiseen. Markkinoinnilla ei ole ollut myyntiin ...
Lue lisää >>
Sisältömarkkinointia ahtaassa tilassa
9.10.2019
Creative
Share of Voice – osuus markkinointikanavan huomiosta Markkinoinnin mittarit ovat lahjomattomia. Liikenne, visiitit, jaot, konversiot, lataukset, liidit jne. Kustannus per kanava ja vaihe sekä lopulta ...
Lue lisää >>
Uudet yritykset jakavat maakuntien yritysten markkinointirahat
4.10.2019
Markkinointi
Digitoimistot, Google ja some ovat korvanneet maakuntalehtien mainonnan ja paikallisten mainostoimistojen palvelut Paikallisten ja alueellisten yritysten markkinointi on perinteisesti tapahtunut ilmoittelulla paikallismedioissa tai painetuissa hakemistoissa. ...
Lue lisää >>
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Myynti
Ostoaietieto
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä