WEBINAARI 8.12. klo 9.00-10.00

Sisältömarkkinointi X ABM – B2B-markkinoinnin ykköstrendi 2023

Tag: Joona Kapanen

Miksi ihanneasiakkaiden määrittely on tärkeää?

Mitä kannattaa ottaa huomioon B2B-ostajapersoonien rakentamisessa? Ostajapersoonien tunnistaminen on sisältömarkkinoinnissa tärkeää tietääksemme, keitä tuotetuilla sisällöillä – ja markkinoinnissa ylipäätään – halutaan puhutella. Demografisiin tekijöihin pohjautuvat …

Lue lisää >>

Kohtaamispisteet hybridiajassa – Nyt myynti tarvitsee markkinointia enemmän kuin koskaan aiemmin

Yritykset ovat ottaneet viime vuosina merkittäviä digiloikkia liiketoimintojen siirtyessä verkkoon. Asiakkaat ovat kuluttajina tottuneet erinomaiseen asiakaskokemukseen, siksi onkin aika tarkastella asiakaskokemusta B2B-ostajan näkökulmasta. Vastaako se …

Lue lisää >>

Myynnin, markkinoinnin ja teknologioiden yhteistyö podcast-jakso

ROBINS-podcastin jaksossa keskustelemassa myynnin, markkinoiden ja teknologioiden yhteistyöstä Henna Niiranen ja Joona Kapanen. Hostina Miina Kivelä (TAMK). Myynnin, markkinoinnin ja teknologioiden yhteistyö Mitä tarkoittaa, että …

Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Kun valitset digitaalisen markkinoinnin kumppania, kannattaa perehtyä kumppanin toimialaosaamiseen ja referensseihin.

Lue lisää >>

Ratkaisuja konversioseurannan haasteisiin

Nykymaailmassa pitäisi olla jo itsestään selvä asia, että myynnin lisäksi myös markkinoinnin tulisi olla tulosvastuussa tekemisistään. Huolellisesti toteutettuna konversioseuranta auttaa mainonnan tehostamisessa ja tuloksien parantamisessa.

Lue lisää >>

Soittodata on markkinoinnin viisasten kivi, joka muuttaa liidit kullaksi

Digitaalisessa markkinoinnissa puhutaan datan hyödyntämisestä, tavoitteellisesta tulosten mittaamisesta ja jatkuvasta konversio-optimoinnista. Sisältömarkkinointi 2.0 puolestaan pyrkii vaikuttamaan monipuolisilla segmentoiduilla sisällöillä monikanavaisesti asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin. Myös …

Lue lisää >>

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Joona Kapanen
Strategy Director | Partner
+358 44 022 0689
joona.kapanen@micromedia.fi