Tag: Joona Kapanen

Kohtaamispisteet hybridiajassa – Nyt myynti tarvitsee markkinointia enemmän kuin koskaan aiemmin

Yritykset ovat ottaneet viime vuosina merkittäviä digiloikkia liiketoimintojen siirtyessä verkkoon. Asiakkaat ovat kuluttajina tottuneet erinomaiseen asiakaskokemukseen, siksi onkin aika tarkastella asiakaskokemusta B2B-ostajan näkökulmasta. Vastaako se …

Lue lisää >>

Myynnin, markkinoinnin ja teknologioiden yhteistyö podcast-jakso

ROBINS-podcastin jaksossa keskustelemassa myynnin, markkinoiden ja teknologioiden yhteistyöstä Henna Niiranen ja Joona Kapanen. Hostina Miina Kivelä (TAMK). Myynnin, markkinoinnin ja teknologioiden yhteistyö Mitä tarkoittaa, että …

Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Kun valitset digitaalisen markkinoinnin kumppania, kannattaa perehtyä kumppanin toimialaosaamiseen ja referensseihin.

Lue lisää >>

Ratkaisuja konversioseurannan haasteisiin

Nykymaailmassa pitäisi olla jo itsestään selvä asia, että myynnin lisäksi myös markkinoinnin tulisi olla tulosvastuussa tekemisistään. Huolellisesti toteutettuna konversioseuranta auttaa mainonnan tehostamisessa ja tuloksien parantamisessa.

Lue lisää >>

Soittodata on markkinoinnin viisasten kivi, joka muuttaa liidit kullaksi

Digitaalisessa markkinoinnissa puhutaan datan hyödyntämisestä, tavoitteellisesta tulosten mittaamisesta ja jatkuvasta konversio-optimoinnista. Sisältömarkkinointi 2.0 puolestaan pyrkii vaikuttamaan monipuolisilla segmentoiduilla sisällöillä monikanavaisesti asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin. Myös …

Lue lisää >>

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Joona Kapanen
Marketing Director | Partner
+358 44 022 0689
joona.kapanen@micromedia.fi

Sivustomme käyttää evästeitä. “Hyväksy” -nappia painamalla hyväksyt evästeiden käytön.

MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirje tarjoaa kuukausittain rautaisannoksen tietoa, miten onnistut myymään enemmän ja tekemään parempaa tulosta. 

Tulospalvelun kuukauden blogissa käsitellään B2B-markkinoiden viimeisimpiä kuulumisia, onnistumisia asiakastarinoiden muodossa ja palveluitamme.

Tulospalvelu-uutiskirje tuo tietoa tuloksen tekemiseen.