Tulospalvelu 2021 9

Nyt on aika ottaa loppukiri tämän vuoden osalta ja varmistaa 2022 aktiviteetit!

Nyt on aika ottaa loppukiri vuodelle 2021 ja suunnitella tulevaa. Muistuttelimme elokuun uutiskirjeessä kevään oppien hyödyntämisestä syksyn aikana. Jos missasit elokuun uutiskirjeen, voit lukea se täältä!

Kuluvan Q4:n aikana kannattaa keskittyä ja tehostaa kaupallisen prosessin konversioseurantaa, joka huolellisesti toteutettuna auttaa mainonnan tehostamisessa ja tuloksien parantamisessa. Konversioiden määrittelyyn kannattaa ottaa myös myyjät mukaan, sillä myynnin ja markkinoinnin yhteistyön tiivistäminen korostuu etenkin asiantuntijabisneksessä, koska konversioilla ei pystytä suoraan seuraamaan verkkokaupan myynnin ja konversioiden vaikutusta.

Moni yritys onkin jo aloittanut ensi vuoden budjetoinnin. Olemme huomanneet omissa asiakkaissamme kasvanutta tarvetta panostaa myyntiin ja markkinointiin juuri nyt, koska ensi vuoden aktiviteetit halutaan varmistaa hyvissä ajoin.

MicroMedia Tulospalvelu kertoo kuukausittain tuloksista, joita olemme tuottaneet asiakkaillemme.

Tehdään yhdessä töitä, että myös sinunkin tuloksesi tulevat näkymään listalla.

Ota yhteyttä >>

Blogimme

Ratkaisuja konversioseurannan haasteisiin – sitä saat, mitä mittaat vai saatko?

Nykymaailmassa pitäisi olla jo itsestään selvä asia, että myynnin lisäksi myös markkinoinnin tulisi olla tulosvastuussa tekemisistään. Se on ainakin selvää, että parasta tulosta markkinointi pystyy tuottamaan, kun se perustuu dataan ja analytiikkaan.

Konversioseurannan avulla varmistat, että markkinoinnissa seurataan oikeita asioita. Näin mainonnan vaikuttavuudesta ei synny harmillisia väärinkäsityksiä. Koska dataa on saatavilla monista eri lähteistä, ei kerätystä datasta välttämättä saada johdonmukaista konversioseurantaa.

Ota vinkkimme talteen blogistamme!

Lue lisää >>

Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Suomi on täynnä yrityksiä, jotka tarjoavat osaamistaan digimarkkinoinnin tekemiseen. Tämä on hyvä asia, koska kilpailu kehittää digitaalisen markkinoinnin osaamista merkittävästi.

Olemme listanneet niitä tekijöitä, jotka ovat olleet syynä digimarkkinointikumppanin vaihtoon. Haluamme nyt jakaa vinkkimme teille, että löytäisitte teille soveltuvimmat kumppanit.

Lue lisää >>

Lisää lämpimiä liidejä ja uutta kauppaa!

Tarjoamme digitaalista markkinointia myynnin ja asiakashankinnan tueksi. Teemme toimenpiteitä, joilla kasvatat tunnettuuttasi, lisäät kysyntää ja tehostavat myyntisi kasvua.

Kohdennamme markkinointia tarkoin valituille asiakkaillesi eri kanavissa. Testaamme sekä optimoimme eri mainoksia ja kanavia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Luomme myös selkeät raportointinäkymät tavoitteiden mukaisesti, jotta tuloksia voidaan helposti analysoida.

Yhteistyö on jatkuvaa ja se pohjautuu kiinteään kuukausihintaan. Hyödynnämme markkinoinnin teknologioita ja työkaluja, sosiaalisen median kanavia, Googlea sekä eri ammattimedioita.

Lue lisää >>

Seuraavassa uutiskirjeessä

LinkedIn-mainontaa tehdään B2B-markkinoinnissa kasvavissa määrin. Se mahdollistaa erittäin tarkan kohdentamisen. Tiesitkö, että LinkedIn tarjoaa jopa 200 ominaisuutta, joiden avulla voit kohdentaa viestisi paremmin? Esittelemme LinkedIn-mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksista tarkemmin.

Haluatko keskustella asiantuntijamme kanssa B2B-markkinoinnista?

Sovi aika >>

Liity MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirjeeseen tästä >>