Tulospalvelu: Lokakuu 2021

Tulospalvelu 2021 10

MISSIO – Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö jokaisen yrityksen agendalle!

Myynnin ja markkinoinnin välisestä yhteistyöstä on puhuttu jo pitkään. Yritykset tekevät paljon töitä tehostaakseen kaupallista prosessiaan. Myyntiorganisaatiot ovat ottaneet pandemian johdosta suuria harppauksia digitalisaation hyödyntämisessä, joka on puolestaan lisännyt myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä. 

Auta, tue ja myy

Markkinoinnin tärkein tehtävä on tukea myyntiä, siksi yhteistyön rakentamisen tulee olla yritysten agendalla myös jatkossa. Teknologia ja erilaiset digitaaliset työkalut mahdollistavat tehokkaan ja oikein kohdistetut toimenpiteet. Asiakaskokemuksen kehittäminen on tulevaisuudessa entistä tärkeämpää, koska kohtaamiset tapahtuvat hybridiympäristössä, josta ei ole enää paluuta vanhaan normaaliin. Ostaminen on tehtävä  helpommaksi ja asiakkaille on tarjottava arvokkaita kohtaamisia eri kohtaamispisteissä.

Nyt on jo aika suunnata katseet kohti tulevaa vuotta. Muistuttelimme edellisessä Tulospalvelussa digitaalisen markkinoinnin tehostamisesta ja sopivan kumppanin valinnasta. Jos missasit edellisen Tulospalvelun, voit lukea se täältä!

MicroMedia Tulospalvelu kertoo kuukausittain tuloksista, joita olemme tuottaneet asiakkaillemme. 

Tehdään yhdessä töitä, että sinunkin tuloksesi tulevat näkymään listalla.

Ota yhteyttä >>

Asiakastarinamme

Mika Aava MicroMedia

MicroMedia auttoi Lääkärikeskus Aavaa yhdistämään myynnin ja markkinoinnin 

Kun liikkeen- ja myynnin johdon konkari Mika Järvinen astui Lääkärikeskus Aavan B2B-uusasiakasmyynnin ohjaimiin, oli hänellä visio myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä.

Järvinen löysi visionsa toteuttajaksi MicroMedian ja Aavan Vauhtipyörä alkoi pyöriä alkuvuodesta 2021. Tämä kaikki on huipentunut johdonmukaiseen jatkuvaan prosessiin, johon kaikki osapuolet ovat sitoutuneet, jossa on mukana markkinoinnin koko skaala ja joka johtaa myynnillisesti merkittäviin tuloksiin.

”Myyntijohtajana minulle markkinoinnin onnistumisen tärkein mittari on tietysti se, kuinka paljon markkinointi tuottaa laadukkaita liidejä. En kuitenkaan usko yksittäisiin liidigeneroinnin toimenpiteisiin, vaan halusin luoda Aavalle markkinoinnin ja myynnin yhdistävän prosessin, jonka lopputuotteena syntyy jatkuvasti liidejä.”

Lue asiakastarina >>

Blogimme

hubspot kohdentaminen linkedin

Nosta LinkedIn-mainontasi uudelle tasolle

LinkedInissä on jo noin 1,5 miljoonaa suomalaista. Tämä merkittävä alusta tarjoaa lähes 200 ominaisuutta markkinoinnin kohdistamiseen ja sen kohdistamistyökalut ovat monelle meistä jo tuttuja, mutta oletteko tehneet listoihin perustuvaa LinkedIn-mainontaa? 

HubSpotin listoihin perustuva LinkedIn-mainonta on entistäkin tehokkaampi täsmäase oikeanlaisen liikenteen sekä yrityksenne tunnettuuden kasvattamiseen.

Ratkaiseva tekijä on vaivannäkö, jonka olette nähneet prospektilistojenne muodostamiseen HubSpotissa. Mikäli ideaaliasiakasprofiiliin sopivia yrityksiä on riittävästi, mikään ei estä hyödyntämästä HubSpot-kohdennettua LI-mainontaa myös ostopolun myöhemmissä vaiheissa.

Ota vinkit talteen blogistamme!

Lue blogi >>

Seuraavassa uutiskirjeessä

Minkälainen sisältömarkkinointi sopii asiantuntijavetoiseen palvelu- ja ratkaisuliiketoimintaan? Kuinka sisältömarkkinointi kytketään osaksi asiakkaan ostopolkua?

Esittelemme ajatuksiamme ja osaamistamme uuden blogin muodossa.

Sovi aika >>

Liity MicroMedia Tulospalvelu -uutiskirjeeseen tästä >>