Tag: Liidimarkkinointi
4 tapaa parantaa inbound-liidien laatua tarkentamalla liidien pisteytystä
31.1.2021
Inbound
Hylkääkö myynti markkinointiautomaation tuottamat liidit? Liidien pisteytyksen kehittäminen parantaa inbound-liidien laatua.
Lue lisää >>
Ja tämä aika loi kaupallisen johtajan
21.10.2019
Account Based Marketing
Eräs entinen, markkinoinnin prosessi ja –konseptisuunnitteluun erikoistunut konsulttikollega totesi muutama vuosi sitten jotakin mieleenpainuvaa ennen yhteistä asiakaskäyntiä: ” Taas yksi myynti- ja markkinointijohtaja, ne eivät ...
Lue lisää >>
Korjausliike: B2B-markkinoinnin epäsymmetria
21.10.2019
Kimmo Luoma
”Meillä markkinoinnin tehtävänä on vain tuottaa liidejä”, toteaa asiakas briefissään. Vai niin. Kyllä, mutta. B2B -markkinoinnin kanavat ovat epäsymmetrisiä käytettäväksi ja mitattavaksi vain liidikonversion näkökulmasta. ...
Lue lisää >>
Markkinointitekniikan Maailma testaa: Janoiset automaatit
21.10.2019
Account Based Marketing
Markkinoinnin muutos kohti automaatiota ei paradoksaalisesti olekaan vähentänyt työn määrää. Manuaalisten työvaiheiden vähentymistä kompensoivat kasvavat sisällöntuotannon vaatimukset. Ne pakottavat markkinoinnin myös organisoitumaan uudelleen esim. sisältömarkkinoinnin ...
Lue lisää >>
Soittodata on markkinoinnin viisasten kivi, joka muuttaa liidit kullaksi
14.10.2019
Insights
Digitaalisessa markkinoinnissa puhutaan datan hyödyntämisestä, tavoitteellisesta tulosten mittaamisesta ja jatkuvasta konversio-optimoinnista. Sisältömarkkinointi 2.0 puolestaan pyrkii vaikuttamaan monipuolisilla segmentoiduilla sisällöillä monikanavaisesti asiakkaan ostopolun eri vaiheisiin. Myös ...
Lue lisää >>
CRM-uskonpuhdistus – Liidikoneesta myyntikoneeksi?
9.10.2019
Kimmo Luoma
Miksi uusi teknologia nähdään B2B-yrityksissä vain liidimarkkinoinnin apuvälineenä? Ja myyntitoiminto ottaa näistä liideistä koppia jatkaen pääsääntöisesti samoin työkaluin ja menetelmin kuin vaikkapa 20 vuotta sitten ...
Lue lisää >>
DIILIJALOSTAMO: Deal-Based Marketing
9.10.2019
Kimmo Luoma
Näinä aikoina, jolloin muotimantroja ovat B2B-ostajan ylivalta ja aloitteellisuus ostoprosessillaan, moni unohtaa myyntiprosessin kehittämisen tärkeyden. Ostajapersoonien ja ostopolkujen määrittelyn tiimellyksessä unohtuu olennainen fakta: Myynnin pysyvänä ...
Lue lisää >>
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Myynti
Ostoaietieto
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä