Tag: Antti Thilman

Sisältömarkkinoinnin manifesti

Vain oikein tehty B2B-sisältömarkkinointi auttaa tuottamaan myyntimahdollisuuksia B2B-markkinoinnin pääainesosa on tänä päivänä digitaalinen sisältö, mutta sen koko potentiaali jää usein hyödyntämättä. Syynä on yleensä se, ...
Lue lisää >>

Miksi teette B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-markkinoinnin tehtävä on, yhdessä myynnin kanssa, varmistaa liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu operoimalla yrityksen kaupallista prosessia. Sisältömarkkinointi on yksi tärkeimmistä välineistä toteuttaa tuota tehtävää. Mutta kuinka ...
Lue lisää >>
Näin valitset kumppanin digimarkkinointiin

Inbound vai asiakkuusmarkkinointi – minkälaista sisältömarkkinointia saisi olla?

Tänä päivänä on lähes mahdotonta tehdä onnistunutta B2B-markkinointia ilman sisältöjä. Mutta millä perustein sisältömarkkinointia tulisi tehdä? Usein sisältömarkkinoinnin ja inboundin välille vedetään yhtäläisyysmerkki, mutta tämä ...
Lue lisää >>

Minkälainen sisältömarkkinointi sopii asiantuntijavetoiseen palvelu- ja ratkaisuliiketoimintaan?

Muutama vuosi sitten kohistiin siitä, kuinka inbound-markkinointi tulee syrjäyttämään outboundin kaikessa B2B-markkinoinnissa. Tämä väite ei kuitenkaan toteutunut asiantuntijavetoisessa ratkaisu- ja palveluliiketoiminnassa. Ja kuten yleensä, teesin ...
Lue lisää >>

Nosta LinkedIn-mainontasi uudelle tasolle HubSpotin listoilla

HubSpot-listoihin perustuva LinkedIn-mainonta on entistäkin tehokkaampi täsmäase oikeanlaisen liikenteen sekä yrityksen tunnettuuden kasvattamiseen.
Lue lisää >>

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi?

Markkinoinnin automaatio ja inbound-markkinointi – mitä ja miksi? Jos työskentelet B2B-yrityksen myynnissä tai markkinoinnissa, et ole voinut välttyä kuulemasta markkinoinnin automaatiosta. Mutta mikään ei ole ...
Lue lisää >>

Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen?

Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen? Myynti ja markkinointi ovat aina kipuilleet omien rooliensa kanssa. Myynti on huonosti ymmärtänyt markkinointia ja mieltänyt ...
Lue lisää >>

Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta?

Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta? Microsoftin Jussi Tolvasen puheenvuoro oli aiheiltaan ehkä monipuolisin Ride2020 tapahtumassa. Hän puhui paljon siitä, miten teknologia ...
Lue lisää >>

Kiinnostuitko?
Ota yhteyttä.

Antti Thilman
Content Designer
+358 50 346 3754
antti.thilman@micromedia.fi