Tag: Sisältömarkkinointi
Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen?
17.1.2020
Antti Thilman
Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen? Myynti ja markkinointi ovat aina kipuilleet omien rooliensa kanssa. Myynti on huonosti ymmärtänyt markkinointia ja mieltänyt ...
Lue lisää >>
Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta?
11.12.2019
Antti Thilman
Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta? Microsoftin Jussi Tolvasen puheenvuoro oli aiheiltaan ehkä monipuolisin Ride2020 tapahtumassa. Hän puhui paljon siitä, miten teknologia ...
Lue lisää >>
Markkinointitekniikan Maailma testaa: Janoiset automaatit
21.10.2019
Account Based Marketing
Markkinoinnin muutos kohti automaatiota ei paradoksaalisesti olekaan vähentänyt työn määrää. Manuaalisten työvaiheiden vähentymistä kompensoivat kasvavat sisällöntuotannon vaatimukset. Ne pakottavat markkinoinnin myös organisoitumaan uudelleen esim. sisältömarkkinoinnin ...
Lue lisää >>
Sisältömarkkinointia ahtaassa tilassa
9.10.2019
Creative
Share of Voice – osuus markkinointikanavan huomiosta Markkinoinnin mittarit ovat lahjomattomia. Liikenne, visiitit, jaot, konversiot, lataukset, liidit jne. Kustannus per kanava ja vaihe sekä lopulta ...
Lue lisää >>
DIILIJALOSTAMO: Deal-Based Marketing
9.10.2019
Kimmo Luoma
Näinä aikoina, jolloin muotimantroja ovat B2B-ostajan ylivalta ja aloitteellisuus ostoprosessillaan, moni unohtaa myyntiprosessin kehittämisen tärkeyden. Ostajapersoonien ja ostopolkujen määrittelyn tiimellyksessä unohtuu olennainen fakta: Myynnin pysyvänä ...
Lue lisää >>
Avainsanat
Account Based Marketing
Analytiikka
Antti Thilman
Asiakastarina
Asiakkuusmarkkinointi
B2B Kumppani
B2B Markkinointi
B2B Myynti
Creative
Digimarkkinointi
Digitaalinen Mainonta
Google Analytics
Google Tag Manager
Henri Eerola
HubSpot
Inbound
Insights
Joona Kapanen
Kari Hartikainen
Kimmo Luoma
Kohdentaminen
Kohdentamispalvelut
Konversio
Liidimarkkinointi
LinkedIn
Markkinointi
Myynti
Ostoaietieto
PreSales-telemarkkinointi
Sisältömarkkinointi
Timo Häkkinen
Trendit
Tulospalvelu
Vauhtipyörä