Tag: Sisältömarkkinointi

Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen?

Saako tekoäly myynnin ja markkinoinnin viimein saman pöydän ääreen? Myynti ja markkinointi ovat aina kipuilleet omien rooliensa kanssa. Myynti on huonosti ymmärtänyt markkinointia ja mieltänyt ...
Lue lisää >>

Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta?

Mitä moderni myynti ja markkinointi voi opettaa yhteiskunnalle empatiasta? Microsoftin Jussi Tolvasen puheenvuoro oli aiheiltaan ehkä monipuolisin Ride2020 tapahtumassa. Hän puhui paljon siitä, miten teknologia ...
Lue lisää >>

Markkinointitekniikan Maailma testaa: Janoiset automaatit

Markkinoinnin muutos kohti automaatiota ei paradoksaalisesti olekaan vähentänyt työn määrää. Manuaalisten työvaiheiden vähentymistä kompensoivat kasvavat sisällöntuotannon vaatimukset. Ne pakottavat markkinoinnin myös organisoitumaan uudelleen esim. sisältömarkkinoinnin ...
Lue lisää >>

Sisältömarkkinointia ahtaassa tilassa

Share of Voice – osuus markkinointikanavan huomiosta Markkinoinnin mittarit ovat lahjomattomia. Liikenne, visiitit, jaot, konversiot, lataukset, liidit jne.  Kustannus per kanava ja vaihe sekä lopulta ...
Lue lisää >>

DIILIJALOSTAMO: Deal-Based Marketing

Näinä aikoina, jolloin muotimantroja ovat B2B-ostajan ylivalta ja aloitteellisuus ostoprosessillaan, moni unohtaa myyntiprosessin kehittämisen tärkeyden. Ostajapersoonien ja ostopolkujen määrittelyn tiimellyksessä unohtuu olennainen fakta: Myynnin pysyvänä ...
Lue lisää >>